برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
کفش فوتسال آدیداس ایکس Adidas X 16.3 S79555 کفش فوتسال آدیداس ایکس Adidas X 16.3 S79555 کفش فوتسال آدیداس ایکس Adidas X 16.3 S79555 کفش فوتسال آدیداس ایکس Adidas X 16.3 S79555

کفش فوتسال آدیداس ایکس Adidas X 16.3 S79555

کد کالا:
4586
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

جدیدترین پک کفش های آدیداس به نام Turbocharge معرفی شد. همانند یک اتومبیلی که دارای فناوری توربوشارژ بوده، کفش X 16.3 در پک Turbocharge نیز از فناوری بهبود خروجی جهت عملکرد و سرعت بیشتر ورزشکاران در آن بهره گرفته شد.

X آدیداس یک کفش با ارگونومی حرکتی بالا بوده و با توجه به وزن کم موجب می شود تا افراد هنگام حرکت در زمین احساس سبکی کرده و سرعت بیشتری از خود نشان دهند.

طراحی محصول به شکلی توسط آدیداس صورت گرفته تا موردتوجه قرار گیرد و جذاب جلوه کند. با X می توان ضربه دقیقی به توپ زده که مستقیما به هدف خواهد خورد و شما را در زمین مسابقه پیروز می کند.

استفاده از مواد اولیه باکیفیت و فناوری بهبود خروجی سرعت، X 16.3 در پک Turbocharg را به کفش خاصی تبدیل نمود. از مشخصات کلیدی کفش می توان به :

  • بخشی از پک Turbocharge
  • کفش X توسط لوئیس سوارز، کریم بنزما و برخی دیگر استفاده می شود.
  • وزن ۲۶۳ گرم با فشرده سازی
  • قطعه فوقانی آن مزیت فوق العاده برای کفش

کفش X آدیداس با فناوری Techfit فشرده سازی شده که موجب ایجاد ارگونومی بالا در هنگام استفاده می شود. این فناوری تناسب و انعطاف پذیری بالایی را فراهم خواهد آورد که موجب قابل توجه شدن کفش می شود.

به لطف Techfit افراد احساس منحصربفردی در کفش X آدیداس خواهند داشت. با تشکر از آدیداس که چنین فناوری را در کفش ورزشی و باکیفیت X به کار گرفته است. گذشته از آن فناوری NGS نیز برای پوشش کفش به کار گرفته شده تا انعطاف پذیری باکیفیتی را به ارمغان آورد.

پاشنه آن شبیه به کفش PureChaos ساخته شده و ثبات بالایی را هنگام حرکت به وجود می آورد. بازیکنان با چنین محصولی چالاکی بیشتری داشته و سلامتی بزرگی را برای افراد رقم خواهد زد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

4586
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
ADIDAS
مجموعه
X
ویژه
آقایان
نوع زمین
فوتسال
نوع کفش
بدون ساق
کلاس
Class A
آرتیکل نامبر
S79555
کشور صاحب برند
آلمان
پرسش و پاسخ (1)

دیدگاه کاربران

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1395/10/08

برای چه پستی این خوبه

پاسخ پشتیبان : با سلام و احترام . این برای بازیکنان دریبل زن و سرعتی مناسبه . معمولا کفش هایی که لژ کوتاهی داره برای موارد ذکر شده بالا مناسبه و کفش های لژ بلند برای بازیکنان شوت زن و قدرتی مناسبه و همینطور کسانی که وزنشون زیاده و مشکل گودی پا و کمر دارند . موفق و پیروز باشید.
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه