برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دستکش دروازه بانی آدیداس ایس Adidas Ace Trans Pro Goalkeeper Gloves Blue ADBS4116 دستکش دروازه بانی آدیداس ایس Adidas Ace Trans Pro Goalkeeper Gloves Blue ADBS4116 دستکش دروازه بانی آدیداس ایس Adidas Ace Trans Pro Goalkeeper Gloves Blue ADBS4116

دستکش دروازه بانی آدیداس ایس Adidas Ace Trans Pro Goalkeeper Gloves Blue ADBS4116

کد کالا:
5233
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

دستکش ACE Transition Finger Save Promo

آدیداس باری دیگر با دستکش ACE Transition Finger Save Promo بازگشته تا انقلابی را در میان دستکش های دروازه بانی رقم زند. این دستکش در سال ۲۰۱۴ روانه بازار شد و آدیداس با تلاش های خود موفق شد نسخه بهینه شده ای از آن را معرفی کرده و عرضه بازار کند.

شرکت سازننده با افزودن دو لایه فوم latex موجب شد تا سطح کف دست با دستکش یکسان شده و نرمی و راحتی احساس شود. با ایجاد فناوری Evo Zone در کف دستکش و چسبندگی لازم توپ گیری را برای دروازه بان ها آسان کرده و تجربه خوبی برای آنها رقم میزند.

وزن این دستکش بسیار سبک بوده و ارگونومی بالایی داشته تا افراد راحتی را احساس کرده و به آسانی توپ را در کف دست خود نگه دارند. آدیداس این دستکش را تحت فناوریهای مختلفی توسعه داده تا یک محصول کاملی را به مخاطب خود ارائه دهد.

با افزوده شدن بند انعطاف پذیر می توان به سادگی دستکش را با دست فیت نگه داشته و مستحکم به انجام مسابقه بپردازید و دروازه بان حرفه ای باشید. پوشش انعطاف پذیر و باکیفیت موجب خواهد شد تا دوام بالایی داشته و عملکرد افراد را در دروازه بانی افزایش دهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

5233
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
ADIDAS
مجموعه
ACE
ویژه
آقایان
آرتیکل نامبر
ADBS4116
سال ساخت
2017
کشور صاحب برند
آلمان
کاربرد دستکش
مخصوص چمن طبیعی
پرسش و پاسخ (3)

دیدگاه کاربران

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1397/06/02

لطفا موجود کنین حتما میخرم اگه موجود شه خواهش میکنم

پاسخ پشتیبان : با سلام و احترام . در حال حاضر امکان موجود شدن مجدد نیست و در صورت امکان در اولین زمان موجود خواهد شد . موفق و پیروز باشید
4.0
1397/04/28

سلام باعرض ادب واحترام خسته نباشید امید وارم دستکش خوبی باشد

4.0
1396/11/08

سلام،آیا محصولات شما اورجینال درجه یک میباشد؟ و بسته بندی سالم وشکیل هست؟

پاسخ پشتیبان : با سلام و احترام . تمامی محصولاتی که در مشخصات آن اورجینال قید شده باشد با ضمانت اورجینال بودن ارسال خواهد شد و در صورت هرگونه مشکل می توانی کالا را مرجوع کنید. . موفق و پیروز باشید .
برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه