برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دستکش دروازه بانی نایک ویپور Nike Vapor Grip 3 GS3884-486 دستکش دروازه بانی نایک ویپور Nike Vapor Grip 3 GS3884-486

دستکش دروازه بانی نایک ویپور Nike Vapor Grip 3 GS3884-486

کد کالا:
8356
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

دستکش دروازه بانی نایک ویپور Nike Vapor Grip 3 GS3884-486 از با کیفیت ترین دستکش های مدل ویپور می باشد که یکی از مدل های ارتقا یافته نسبت به دیگر دستکش های نایکی می باشد این دستکش ظاهر بسیار ساده و جذاب دارد که بیشتر دروازه بانان بخاطر کیفیت و ظاهر زیبا از این دستکش استفاده می کنند شرکت نایکی از تکنولوژِی و فناوری های زیادی در این دستکش به کار گرفته که باعث با کیفیت شدن این دستکش شده است.

شرکت نایکی در کف دستکش از لاتکس استفاده کرده که هنگام گرفتن توپ، دست کنترل خود را حفظ کند و توپ در دست دروازه بان نلغزد و آسیبی به دست بازیکن وارد نشود.

قسمت های برش خورده از نوع هیبریدی می باشد که یک لایه بزرگتر لاتکس را شامل می شود که در هنگام مشت کردن و یا گرفتن توپ دروازه بان کنترل بهتری داشته باشد.

یکی از بهترین فانوری هایی که شرکت نایکی در این دستکش به کار برده فناوری (ACC (All Condition Control می باشد که این شرایط و برای دروازه بان به وجود میاره که در زمان از شرایط جوی بتواند از این دستکش استفاده کند.

داخل دستکش از مش استفاده شده که باعث جریان هوا می شود و مانع از تعرق و سر خوردن دست در دستکش می شود. و یکی دیگر از ویژگی های این دستکش حالت ارگونومیک بودن که دست حس راحتی داشته باشه و کاملا دستکش یا دست فیت شود. از دیگر فناوری که می توان برای این دستکش نام برد فناوری Vapor Grip 3 می باشد که یک حالت کشسانی به دستکش میدهد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

8356
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
آرتیکل نامبر
GS3884-486
کاربرد دستکش
مخصوص چمن طبیعی
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه