برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

دستکش دروازه بانی پوما Puma Future Grip 5.1 Hybrid 041662-04

کد کالا:
10794
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

دستکش دروازه بانی پوما Puma Future Grip 5.1 Hybrid 041662-04 یکی از با کیفیت ترین دستکش های مدل فیوجر می باشد که یکی از مدل های ارتقا یافته نسبت به دیگر دستکش های پوما می باشد این دستکش ظاهر بسیار ساده و جذاب دارد که بیشتر دروازه بانان بخاطر کیفیت و ظاهر زیبا از این دستکش استفاده می کنند شرکت پوما از تکنولوژِی و فناوری های زیادی در این دستکش به کار گرفته که باعث با کیفیت شدن این دستکش شده است.

شرکت پوما در کف دستکش از لاتکس استفاده کرده که هنگام گرفتن توپ، دست کنترل خود را حفظ کند و توپ در دست دروازه بان نلغزد و آسیبی به دست بازیکن وارد نشود.

قسمت های برش خورده از نوع هیبریدی می باشد که از ترکیب Rollfinger Cut و Regular Cut که یک لایه بزرگتر لاتکس را شامل می شود که در هنگام مشت کردن و یا گرفتن توپ دروازه بان کنترل بهتری داشته باشد.

یکی از بهترین فانوری هایی که شرکت پوما در این دستکش به کار برده فناوری Elite Grip Latex می باشد که این شرایط و برای دروازه بان به وجود میاره که در زمان از شرایط جوی بتواند از این دستکش استفاده کند.

از دیگر فناوری که می توان نام برد فناوری Twin Wrapped Thumb می باشد که در قسمت انگشت شصت به کار رفته که به کنترل بهتر بازیکن در هنگام گرفتن توپ کمک می کند.در قسمت برش های انگشتان امکان جریان هوا وجود دارد که مانع از تعرق دست می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10794
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
PUMA
مجموعه
Future
ویژه
آقایان
کاربرد دستکش
مخصوص چمن طبیعی
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه