برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتسال جوما Joma Regate 2002 Blanco-Oro Indoor

کد کالا:
10374
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتسال جوما Joma Regate 2002 Blanco-Oro Indoor یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین کفش های فوتسالی جوما به شمار می آید که بسیار با کیفیت می باشد و طراحی بی نظیر این کفش هر بازیکنی را به خود جذب می کند شرکت جوما از فناوری های زیادی در این کفش استفاده کرده که به راحتی پای بازیکن کمک می کند و یک انتخاب مناسب برای بازکنان سرعتی می باشد.

شرکت جوما در رویه کفش از فناوریFibertec  به کار رفته که اگر در روی کفش را با دقت مشاهده کنید منافذ ریزی موجوده که باعث جریان هوا می شود که مانع از تعرق و بوی بد پا می شود . در جلوی کفش شیارهایی موجود است که هنگام شوت زدن باعث کنترل بهتر توپ با پا می شود. Flexo از دیگر ویژگی هایی است که در این کفش به کار رفته و باعث راحتی پا از پاشنه تا قسمت انگشتان پا می شود.

در قسمت لایه میانی زیره این کفش از فناوری EVA (ترموفرم) که یک فوم بسیار نرم می باشد طراحی شده و از انعطاف پذیری بالایی برخودار است که ضربات ناگهانی که از فشار پا به زمین برخورد می کند را کاهش می دهد و اجازه نمی دهد که پا آسیب ببیند.

از دیگر ویژگی هایی که در این کفش به کار رفته زیره لاستیکی است که از جنس TPU می باشد و با کیفیت بالا ساخته شده  و مانع از ساییدگی زیره کفش می شود.

کفش جوما لیگا 5 بسیار ساده و از رنگ های  سفید و قهوه ای در رویه و رنگ سفید در زیره طراحی شده و لوگو برند جوما در چپ و راست کفش به رنگ طلایی خود نمایی می کند و هم اکنون با نازلترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10374
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
JOMA
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
Regate 2002
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه