برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
کفش فوتسال جوما تاپ فلکس Joma Top Flex 622 کفش فوتسال جوما تاپ فلکس Joma Top Flex 622 کفش فوتسال جوما تاپ فلکس Joma Top Flex 622

کفش فوتسال جوما تاپ فلکس Joma Top Flex 622

کد کالا:
4707
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک

استفاده از چرم طبیعی در رویه کفش برای فراهم آوردن راحتی و انعطاف فوق العاده

استفاده از الیاف پارچه ای در عقب کفش جهت سبکی ورن کفش و تهویه و همچنین راحتی پا

استفاده از روکش مخملی در جلوی کفش جهت محافظت از چرم

دوام و طول عمر بالا

فوم جذب شوک در زیره کفش برای خنثی نمودن شوک های وارده از سطح سالن و کمک به استارت زدن بازیکنان

ادامه مطلب
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش های فوتسال جوما یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین کفش های فوتسال در میان فوتسالیست های حرفه ای دنیاست که بواسطه کیفیت ساخت و طراحی آن راحتی کم نظیری را برای پای بازیکن فراهم میکند.
کفش فوتسال جوما تاپ فلکس top flex یکی از معروف ترین مدل های این برند اسپانیایی است که هم در داخل کشور و هم کشورهای دیگر علاقمندان زیادی دارد ، پس با ما همراه باشید تا بهتر این کفش زیبا را بشناسیم.
جنس بدنه کفش فوتسال جوما تاپ فلکس از چرم طبیعی است که نهایت حس لمس طبیعی توپ و راحتی را برای پای بازیکن فراهم می کند و نکته جالبتر در زیره کفش است که از جنس لاستیک طبیعی فوق العاده منعطف و نرم است که باعث آزادی حرکت بازیکن میشود و حسی مانند انعطاف طبیعی پا را به بازیکن منتقل میکند.
جوما تاپ فلکس در ۴ کلمه راحتی ، دوام ، انعطاف و کنترل خلاصه میشود ، ۴ عنصری که از نیاز های اساسی هر کفش فوتسال حرفه ای برای یک بازیکن حرفه ای هست.

فناوری های بکار رفته

همانطور که گفتیم جوما به بکار بردن یکی از منعطف ترین چرم های بکار رفته در رویه کفش و لاستیک طبیعی در زیره کفش در تاپ فلکس شهره است که فیت شدن و راحتی بی نقصی را فراهم میکند ، این انعطاف و راحتی ناشی از سه فناوری پیشرفته در کفش است که به بررسی آن می پردازیم:

– فناوری دوخت دستکشی
در دستکش ها نوعی از دوخت پیشرفته بکار میرود که باعث بوجود آمدن کمترین دور ریز مواد و بوجود آمدن بهترین حالت فیت شدن دستکش با دست میشود ، جوما این فناوری پیشرفته را در کفش های خود جهت فیت شدن عالی کفش با پا استفاده نموده ، عملکرد این فناوری به اینگونه است که زمانی که بازیکن پایش را داخل کفش میگذارد سقف کفش خودش را با کف کفش منطبق میکند ، یعنی بسته به بزرگ و کوچک بودن ارتفاع پای بازیکن این دو قسمت ( کفی و سقف ) از هم فاصله می گیرند و بخوبی خودشان را پای بازیکن منطبق میکنند.
– سیستم pulsar
جوما جهت جذب فشار های وارده موقع فرود آمدن روی زمین بدلایلی مانند پرش برای ضربه سر و … و فشار های محوری به زانو و مچ مانند تغییر جهت بازیکن از سه فوم جذب فشار در داخل کفش استفاده نموده تا سلامت جسمی شما را تضمین کند ، که به سیستم pulsar معروف است.
– فناوری ۳۶۰ درجه
شکل داخلی و بیرونی جوما تاپ فلکس کاملا هم شکل اناتومی پا طراحی شده تا بخوبی دور پا را قفل کند و هیچ فضای خالی را بین کفش و پا جا نگذارد ، این همشکلی باعث ایستایی عالی کفش و لق نزدن آن موقع دیدن شده و از آسیب های احتمالی ناشی از خالی بودن بین پا و کفش جلوگیری میکند ، جوما این قابلیت را با هنوان فناوری ۳۶۰ ارایه نموده است.

• نکاتی در طراحی کفش
در جلوی نوک کفش به سمت کناره داخلی کفش ( حواشی انگشت شست ) از روکشی مخملی برای محافظت از چرم طبیعی کفش و ایجاد سطحی زبر برای گیرایی بهتر بین توپ و کفش استفاده شده و همچنین نواری سفید و زرد رنگ در نوک کفش بر روی این روکش مخملی تعبیه شده تا ضربات نوک پای بازیکن را قوی تر و دقیق تر کند.
• نکته در انتخاب سایز
از آنجایی که جنس بدنه تاپ فلکس از چرم طبیعی است و بخوبی جا باز میکند ، پیشنهاد ما اینست که موقع خرید این مدل کفش نیم سایز کوچکتر سفارش بدهید ، مثلا اگر سایز پای شما ۴۲٫۵ است ۴۲ سفارش بدهید و از تنگ شدن زیادی کفش نهراسید و مطمئن باشید بخوبی با پای شما فیت خواهد شد.

این روکش مخملی را ما در پاشنه یا عقب کفش نیز مشاهده میکنیم که برای محافظت و راحتی بهتر پا در ان قسمت استفاده شده.

زبانه و دهانه ورودی کفش از جنس اسفنجی نرم با روکش الیاف پارچه ای منفذ دار است که هم باعث راحتی روی پا و اطراف مچ پا میشود و هم باعث فیت شدن بهتر کفش با پا میشود.

در رویه کفش شما چند سوراخ را مشاهده می کنید که باعث تهویه بهتر پا در جلوو کل کفش شده و حس خشکی و خنکی را فراهم می کند.
زیره کفش
زیره کفش از دو قسمت تشکیل شده ، فوم جذب شوک به رنگ سفید و خود زیره که به رنگ آبی مشخص است.
فوم جذب شوک بخوبی باعث جذب شوک های وارده از سطح زمین موقع دویدن میشود و انعطاف خوبی هم به زیره میدهد ، همچنین این فوم بدلیل خاصیت ارتجاعی آن به گام های شما نرمی خاصی میدهد که در ذخیره انرژی بازیکن کمک خاهد کرد.

خود زیره کفش نیز از جنس لاستیک طبیعی است که انعطاف بسیار بالایی را به زیره میدهد ، که در موقع پیچیدن یا تغییر مسیر ناگهانی ارزش آن را بخوبی درک خواهید نمود ، حفظ سلامت بازیکن و کمک به افزایش سرعت عمل وی از مزایای این زیره هست.

جمع بندی
کاملا مشهود است که جوما برای طراحی تاپ فلکس وقت و هزینه زیادی را صرف نموده تا به یک کفشی ایده آل و قابل رقابت با برند های برتر بازار برسد.
راحتی عالی و لمس کم نظیر بواسطه چرم طبیعی در top flex همگی باعث بوجود آمدن تجربه ای جدید برای شما خواهند شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

4707
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
JOMA
مجموعه
TopFlex
ویژه
آقایان
نوع زمین
فوتسال
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
Top Flex 622
کشور صاحب برند
اسپانیا
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه