برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش بسکتبال مردانه نایک Nike Lebron Witness 4 BV7427-004

کد کالا:
10344
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش بسکتبال مردانه نایک Nike Lebron Witness 4  BV7427-004 از با کیفیت ترین کفش های بسکتبال می باشد؛ بازیکنانی که می خواهند در زمین های بازی از پرش های بلند، سرعت دادن به دویدن خود و بهترین عملکرد در حرکات چرخشی داشته باشند از این نوع کفش های بسکتبالی نایک لبرون استفاده می کنند.یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین بازیکنی که از این کفش استفاده می کند را می توان لبران جیمز را نام برد که بخاطر حرفه ای بودن این کفش را به نام لبرون نام گذاری کردند.

در قسمت فوقانی کفش از فناوری Knitposite استفاده شده که به انعطاف پذیری و سبک بودن کمک چشم گیری دارد و به باریکن حس راحتی دست می دهد. و در برابر کشش مقاوم است.

در زیره میانی است از یک فوم بسیار نرم و سبک است که باعث کاهش ضربات شدید هنگام برخورد پا به زمین می آسیب دیدن و خستگی پا جلوگیری می کند. زیره کفش از جنس لاستیک می باشد که طوری طراحی شده که مانع از ساییدگی می شوند و یک حالت چسبندگی بین کفش با زمین ایجاد می کند که مانع از سر خوردن بازیکن در زمین بازی می شود.

این کفش از رنگ های مشکی و زرد طراحی شده که هم اکنون با ارزانترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10344
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
ویژه
آقایان
آرتیکل نامبر
BV7427-004
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه