برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش بسکتبال مردانه نایک ایر جرد ن Nike Air Jordan 11 Retro Low Black White Red

کد کالا:
10781
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش بسکتبال مردانه نایک ایر جرد ن Nike Air Jordan 11 Retro Low Black White Red یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین کفش های بسکتبال می باشد؛ بازیکنانی که می خواهند در زمین های بازی از پرش های بلند، سرعت دادن به دویدن خود و بهترین عملکرد در حرکات چرخشی داشته باشند از این نوع کفش های بسکتبالی ایر جرد ن استفاده می کنند.یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین بازیکنی که از این کفش استفاده می کند را می توان مایکل جوردن را نام برد که بخاطر حرفه ای بودن این کفش را به نام جرد ن نام گذاری کردند.

در رویه این کفش یک تکه روکش مشکی رنگ به کار رفته که علاوه بر سبک بودن، زیبایی کفش را چند برابر می کند که این کفش را بسیار جذاب کرده و برای بازیکنانی که علاوه بر کیفیت، ظاهر کفش هم برایشان مهم است بهترین انتخاب می باشد. و در قسمت سفید رنگ رویه کفش از جنس چرم مصنوعی طراحی شده که به انعطاف پذیری کفش کمک چشم گیری دارد.

زیره کفش از دو رنگ سفید قرمز استفاده شده که قسمت میانی که به رنگ سفید است خیلی نرم و باعث راحتی پای بازیکن می شود و از ضرباتی شدیدی که پا هنگام برخورد به زمین وارد می شود را کاهش می دهد و از آسیب دیدن پای بازیکن جلوگیری می کند؛ قسمت زیره که به رنگ قرمز می باشد یک چسبندگی بین کفش با زمین ایجاد می کند که در هنگام دویدن بازیکن در زمین بازی مانع از سر خوردن می شود.

این کفش علاو بر ظاهر زیبایی که دارد به عملکردهای بهتر بازیکن هم کمک زیادی می کند و هم اکنون در چند رنگ مختلف در فروشگاه آل اسپرت با نازلترین قیمت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10781
کیفیت
مشابه اصل (های کپی)
برند
JORDAN
ویژه
آقایان
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه