برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
کفش فوتبال نایک مرکوریال ویپور Nike Mercurial Vapor 12 Academy FG MG AH7375-060 کفش فوتبال نایک مرکوریال ویپور Nike Mercurial Vapor 12 Academy FG MG AH7375-060 کفش فوتبال نایک مرکوریال ویپور Nike Mercurial Vapor 12 Academy FG MG AH7375-060 کفش فوتبال نایک مرکوریال ویپور Nike Mercurial Vapor 12 Academy FG MG AH7375-060 کفش فوتبال نایک مرکوریال ویپور Nike Mercurial Vapor 12 Academy FG MG AH7375-060

کفش فوتبال نایک مرکوریال ویپور Nike Mercurial Vapor 12 Academy FG MG AH7375-060

کد کالا:
6447
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال نایک مرکوریال ویپور Nike Mercurial Vapor 12 Academy FG MG AH7375-060 از بروزترین و زیباترین کفش های نایکی می باشد که برای بازیکنان حرفه ای و سرعتی طراحی شده و یک انتخاب مناسب برای بازیکنانی که در بازی بهترین عملکرد ها را دارند مناسب می باشد؛ شرکت نایکی در این کفش از تکنولوژی و بهترین فناوری ها به کار برده که باعث راحتی پای بازیکن می شود.

جنس رویه این کفش از الیاف مصنوعی می باشد برای انعطاف پذیری فوق العاده کفش استفاده شده است که باعث فیت شدن پای بازیکن در کفش می شود و کفش شکل پای بازیکن را به خودش می گیرد. در رویه این کفش از شیارهای ریزی به کار گرفته شده که باعث می شود توپ روی پای بازیکن هنگام شوت زدن نلغزد و بازیکن بتواند بهترین کنترل را در هنگام برخورد توپ به کفش در بازی را داشته باشد.

زیره این کفش طوری طراحی شده که به شتاب دادن بازیکن کمک می کند و یک حالت چسبندگی بین زمین با کفش ایجاد می کند که مانع لیز خوردن کفش در روی زمین می شود و به عملکرد بهتر بازیکن  کمک چشم گیری می کند. استوک های این کفش به گونه ای طراحی شده که به سرعت دادن بازیکن در بازی کمک چشم گیری می کند و این کفش هم در چمن طبیعی و هم در چمن مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.

این کفش اورجینال می باشد و در رنگبندی مختلفی می باشد و بسیار با دوام است و هم اکنون با بهترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

6447
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
مجموعه
Mercurial
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
AH7375-060
سال ساخت
2018
کشور صاحب برند
آمریکا
نوع استوک
fg
mg
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه