برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتبال آدیداس Adidas Messi 15.4 FG AG AF4671

کد کالا:
10560
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال آدیداس Adidas Messi 15.4 FG AG AF4671 یکی از با کیفیت ترین کفش های برند آدیداس می باشد. و این کفش برای بازیکنان حرفه ای با فناوری های بسیاری طراحی شده از بازیکن معروفی که این کفش به نام او نام گذاری شده لیونل مسی می باشد.این کفش از زنگ های بسیاری طراحی شده که به جذابیت کفش کمک می کند؛ این کفش از ترکیب رنگ مشکی سبز و قرمز طراحی شده که در قسمت جلو از رنگ مشکی محو شده به رنگ قرمز طراحی شده که یک طراحی منحصر به فردی ایجاد کرده در قسمت جلوی کفش اگر نگاهی بیاندازیم آرم خود لیونل مسی به رنگ سبز و قرمز طراحی شده و یک جذابیتی خاصی به کفش می دهد.

در قسمت فوقانی کفش از چرم مصنوعی ساخته شده که ماده ای نرم و انعطاف پذیر است. در رویه این کفش از برجستگی های ریزی به کار گرفته شده که باعث می شود توپ روی پای بازیکن هنگام شوت زدن نلغزد و بازیکن بتواند بهترین کنترل را در هنگام برخورد توپ به کفش در بازی را داشته باشد.

در قسمت زیره با طراحی خاصی که دارد بیشتر برای افراد سرعتی ساخته شده تا بازیکن بتواند در زمین بازی با سرعتی که دارد عملکرد بهتری هم داشته باشد و بتواند توپ را بهتر کنترل کند.استوک های مثلثی و گرد این کفش طوری طراحی شده که این کفش هم در چمن مصنوعی هم در چمن طبیعی قابل استفاده است.

این کفش اورجینال می باشد و در رنگبندی مختلفی می باشد و بسیار با دوام است و هم اکنون با بهترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10560
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
ADIDAS
مجموعه
Messi
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
AF4671
نوع استوک
ag
fg
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه