برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتبال پوما Puma Future Netfit 6.1 106179-01

کد کالا:
10793
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال پوما  Puma Future Netfit 6.1 106179-01یکی از بهترین و با کیفیت ترین کفش های پوما می باشد . این کفش ظاهر بسیار زیبا دارد و پوما سعی داشته با به کار بردن تکنولوژی یا فناوری هایی این کفش را منحصر به فرد جلوه دهد.بازیکن قبل از انتخاب کفش اول باید پست خود را مشخص کند و یک کفش مناسب انتخاب کند این کفش بیشتر برای بازیکنانی مناسبه که خیلی سریع هستند و همیشه می خواهند بهترین باشند.پوما یک برند خاص است که طرفداران خاص خود را دارد و همیشه در طرح ها و رنگ ها بهترین بوده است.

اگر خوب به کفش توجه کنید متوجه می شوید که پوما یک فناوری Revolutionary GripControl PRO در قسمت جلو روی کفش به کار گرفته که به کنترل بهتر توپ با پا کمک می کند. جنس روی کفش از یک تکه پارچه می باشد که یک حالت ارگونومی دارد که باعث فیت شدن پای بازیکن می شود. قسمت ساق یک حالت کش بافت می باشد از قوزک پای بازیکن در حرکات انفجاری و چرخش های سریع محافظت می کند.

در قسمت بند ها اگر نگاهی بیندازیم از یک فناوری به نام NETFIT PUMA به کار گرفته که در هنگام استفاده از کفش بازیکن بتواند بند ها را به میزان دلخواه خود تنظیم کند تا در هنگام بازی پا اذیت نشود و بهترین کنترل را داشته باشد.

پوما از فناوری دیگه ای که در این کفش به کار برده فناوری RAPIDAGILITY در زیره کفش است که به سرعت بخشیدن بازیکن کمک می کند.و استوک های این کفش به گونه ای طراحی شده که بازیکن هم در چمن مصنوعی و هم در چمن طبیعی می تواند از این کفش استفاده کند.

از بازیکنان معروفی که این کفش را استفاده می کنند می توان آنتوان گریزمان ، مارکو رویس و لوئیز سوارز نام برد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10793
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
PUMA
مجموعه
Future
ویژه
آقایان
نوع کفش
ساقدار
آرتیکل نامبر
106179-01
نوع پا
پنجه پهن
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه