برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
video

کفش فوتبال نایک فانتوم Nike Phantom Venom Academy FG AO0566-606

کد کالا:
10841
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال نایک فانتوم Nike Phantom Venom Academy FG AO0566-606 یکی از با دوام ترین کفش های نایکی می باشد که هم در رویه و هم در زیره کفش از تکنولوژی و فناوری هایی استفاده شده که به کیفیت بهتر کفش کمک می کند. و یک طراحی زیبا دارد که هر بازیکنی را جذب می کند نایکی سعی داشته این کفش را طوی طراحی کند که هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهر نسبت به کفش های فوتبال دیگر متمایز کند این کفش وزن سبکی دارد و برای بازیکنان محاجمی مناسب می باشد که بازیکن بتواند عملکرد بهتری در بازی داشته باشد.

رویه کفش طوری طراحی شده که علاوه بر اینکه بازیکن احساس راحتی در کفش می کند باعث بهتر شدن کنترل توپ در هنگام شوت زدن می شود. و یک حالت آناتومی به پا می دهد که باعث فیت شدن پا در کفش می شود و فضاهای خالی را پر می کند که مانع لغزش پا در کفش می شود. در قسمت پشت یعنی پاشنه کفش از جنس چرم می باشد که بسیار انعطاف پذیر است.

در زیره از جنس TPU می باشد  که باعث عملکرد های بهتر بازیکن در حرکت های انفجاری کمک می کند. استوک های بیضی شکل این کفش به گونه ای طراحی شده است که به سرعت و شتاب حرکت های چرخشی بازیکن کمک چشم گیری می کند این کفش بخاطر استوک هایی دارد در چمن طبیعی قابل استفاده می باشد.

این کفش توسط بازیکنان معروفی مانند هری کین ، مارکوس راشفورد ، الکس مورگان و مائورو ایکاردی استفاده شده است.

این کفش در رنگ و طرح های مختلفی طراحی شده که هم اکنون با نازلترین قیمت درفروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10841
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
مجموعه
Phantom
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
AO0566-606
نوع استوک
fg
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه