برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتبال آدیداس Adidas Ace 15.1 FG AG AF5087

کد کالا:
10868
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال آدیداس Adidas Ace 15.1 FG AG AF5087 این کفش بخاطر کیفیت بالایی ک دارد بیشتر برای بازیکنان حرفه ای طراحی شده و بخاطر رنگبندی و ظاهر زیبایی که دارد نسبت به مدل های دیگر خیلی منحصر به فرد است. شرکت آدیداس سعی داشته از تکنولوژی و فناوری هایی در این کفش استفاده کند که هم به کیفیت و هم به دوام کفش کمک چشم گیری می کند. این کفش بسیار سبک و انعطاف پذیر می باشد که هنگام استفاده پای بازیکن احساس راحتی داشته باشد و مانع از آسیب دیدن پا می شود. طرفداران بسیاری را به خود جذب می کند.

جنس رویه کفش از مواد مصنوعی با کیفیت بالا استفاده شده و بسیار انعطاف پذیر می باشد که در هنگام بازی و خم شدن کفش هیچ آسیبی را به پا نمی رساند و حس راحتی به پا می دهد. اگر با دقت به کفش نگاه کنیم در قسمت جلو رویه کفش از اشکال هندسی به رنگ مشکی طراحی شده این امر باعث می شود که بازیکن در هنگام شوت زدن کنترل بهتری روی توپ داشته باشد.

از دیگر فناوری که می توان در این کفش نام برد فناوری Totalskin می باشد که باعث جریان هوا می شود در هنگام بازی به دلیل اینکه بازیکن تحرک دارد دمای بدن بالا رفته و باعث تعرق پا می شود آدیداس با استفاده از این فناوری که موجب گردش هوا در کفش می شود و مانع از تعرق و بوی بد پا می شود. از دیگر فناوری این کفش فناوری (Non-Stop Grip (NSG می باشد که این امکان را بازیکن می دهد که در هر شرایط آب و هوایی از این کفش استفاده کند.

از فناوری Grip در قسمت کفی کف می باشد  که آدیداس با این فناوری خواسته که بازیکن احساس راحتی کند که مانع از سر خوردن پا در کفش می شود. در زیره این کفش از فناوری TotalControl استفاده شده که به شتاب بازیکن کمک می کند تا بهترین عملکرد را در حرکت های انفجاری داشته باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10868
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
ADIDAS
مجموعه
ACE
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
AF5087
نوع استوک
ag
fg
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه