برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتبال نایک مرکوریال Nike Mercurial Vapor 12 Academy CR7 AJ3721-390

کد کالا:
10871
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال نایک مرکوریال سوپر فلای Nike Mercurial Superfly 6 AJ3350-390 یکی از بهترین کفش های برند نایک می باشد؛ از آنجایی که ورزش فوتبال از تحرک بالایی برخوردار است و یک بازی سرعتی می باشد که هم در چمن طبیعی و هم در چمن مصنوعی قابل استفاده می باشد که احتیاج به یک کفش مخصوص دارند و اگر کفش مناسبی را انتخاب نکنند باعث آسیب دیدن پا می شوند. این کفش توسط بازیکن معروف و حرفه ای به نام کریستیانو رونالدو استفاده شده که نماد رونالدو کاپیتان تیم در تیم ملی پرتغال می باشد بر روی کفش طراحی شده است. نایکی این کفش را به رنگ آبی لاجوردی طراحی کرده است.

جنس رویه این کفش از الیاف مصنوعی می باشد برای انعطاف پذیری فوق العاده کفش استفاده شده است که باعث فیت شدن پای بازیکن در کفش می شود و کفش شکل پای بازیکن را به خودش می گیرد. در رویه این کفش از شیارهای ریزی به کار گرفته شده که باعث می شود توپ روی پای بازیکن هنگام شوت زدن نلغزد و بازیکن بتواند بهترین کنترل را در هنگام برخورد توپ به کفش در بازی را داشته باشد.

زیره کفش به صورتی طراحی شده که به عملکرد های بهتر بازیکن در حرکت های انفجاری کمک می کند. استوک های این کفش به گونه ای طراحی شده است که به سرعت و شتاب حرکت های چرخشی بازیکن کمک چشم گیری می کند.

این کفش در رنگ و طرح های مختلفی طراحی شده که هم اکنون با نازلترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10871
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
مجموعه
Mercurial
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
AJ3721-390
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه