برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتبال نایک هایپرونوم Nike Hypervenom Phelon FG 852556-308

کد کالا:
10872
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال نایک هایپرونوم Nike Hypervenom Phelon FG 852556-308 از بروزترین و زیباترین کفش های برند نایکی می باشد که برای بازیکنان حرفه ای و مهاجم طراحی شده و یک انتخاب مناسب برای بازیکنانی که در بازی بهترین عملکرد ها را دارند مناسب می باشد؛ شرکت نایکی در این کفش از تکنولوژی و بهترین فناوری ها به کار برده که باعث راحتی پای بازیکن می شود.

جنس رویه Hypervenom Phelon از یک پارچه منسوج برای انعطاف پذیری فوق العاده کفش استفاده شده است که باعث فیت شدن پای بازیکن در کفش می شود و کفش شکل پای بازیکن را به خودش می گیرد. در رویه این کفش از شیارهای ریزی به کار گرفته شده که باعث می شود توپ روی پای بازیکن هنگام شوت زدن نلغزد و بازیکن بتواند بهترین کنترل را در هنگام برخورد توپ به کفش در بازی را داشته باشد. قسمت فوقانی کفش از یک بافت تهاجمی طراحی شده که باعث می شود بازیکن روی توپ تعادل بهتری داشته باشد.

زیره کفش از فناوری Pebax طراحی شده که به سرعت بازیکن کمک می کند و از دیگر فناوری که در زیره به کار رفته فناوری Hyper-Reactive می باشد شده که به عملکرد های بهتر بازیکن در حرکت های انفجاری کمک می کند. استوک های این کفش طوری طراحی شده که فقط در چمن طبیعی قابل استفاده می باشد.

از بازیکنان معروفی که این کفش را استفاده می کنند می توان گونزالو هیگواین  پیر-امریک اوبامیانگ و رابرت لواندوفسکی را نام برد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10872
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
مجموعه
Hypervenom
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
852556-308
نوع استوک
fg
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه