برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتبال نایک مرکوریال Nike Mercurial Vapor 13 Pro Njr Fg M AT7904 104

کد کالا:
10992
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال نایک مرکوریال Nike Mercurial Vapor 13 Pro Njr Fg M AT7904 104 که یکی از جدیدترین کفش های فوتبال شرکت برند نایک می باشد و یک انتخاب مناسب برای بازیکنان حرفه ای و سرعتی می باشد. باشد نایکی یکی از برند های معروفی می باشد که در طراحی کفش های خود از بهترین فناوری ها استفاده کرده که باعث شده این کفش را نسبت به مدل های دیگر منحصر به فرد نشان دهد و طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

جنس رویه این کفش از الیاف مصنوعی می باشد و رویه یک تکه آن از فناوری FlyKNIT استفاده شده برای انعطاف پذیری فوق العاده کفش استفاده شده است. در رویه کفش از فناوری NikeSkin استفاده شده که باعث فیت شدن پای بازیکن در کفش می شود و کفش شکل پای بازیکن را به خودش می گیرد.

در کفی کفش از فناوری NikeGrip به کار رفته که باعث جلوگیری از لغزش پا در کفش می شود. استوک های این کفش به گونه ای طراحی شده است که باعث عملکرد بهتر بازیکن در حرکات انفجاری و تغییر جهت در بازی می شود. این کفش برای استفاده در زمین چمن طبیعی طراحی شده است.

بازیکنان بزرگی مانند رونالدو امباپه و هازارد از این کفش استفاده می کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10992
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
مجموعه
Mercurial
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
AT7904 104
نوع استوک
fg
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه