برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتبال نایک تمپو Nike Tiempo Legend 8 Academy FG MG M AT5292-606

کد کالا:
11018
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال نایک تمپو Nike Tiempo Legend 8 Academy FG  MG M AT5292-606 این برند نایکی یکی از کفش های محبوب است که به دلیل کیفیت و دوامی که دارد طرفداران بسیاری دارد و دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا می باشد و بسیار سبک و منعطف می باشد از آنجایی که ورزش فوتبال از تحرک بالایی برخوردار است و یک بازی سرعتی می باشد اگر کفش مناسبی را انتخاب نکنند باعث آسیب دیدن پا می شوند. این کفش برای بازیکنان حرفه ای با فناوری های بسیاری طراحی شده که بتواند یک بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

جنس رویه کفش از چرم گوساله می باشد که علاوه بر سبکی به انعطاف پذیری کفش هم کمک چشم گیری می کند اگر با دقت به روی این کفش نگاه کنیم در قسمت جلوی کفش از برجستگی های الماسی شکل طراحی شده که بازیکن بتواند در هنگام شوت زدن کنترل بهتری روی توپ داشته باشد در رویه کفش از فناوری Nike Skin به کار رفته که به انعطاف پذیری کفش کمک می کند و باعث می شود که کفش شکل پای بازیکن را به خود بگیرد و برجستگی هایی در روی کفش می بینبد که باعث تعادل بهتر توپ با کفش می شود که به عملکردهای بهتر بازیکن کمک چشم گیری می کند.

زیره کفش به صورتی طراحی شده که به عملکرد های بهتر بازیکن در حرکت های انفجاری کمک می کند. استوک های این کفش به گونه ای طراحی شده است که به سرعت و شتاب حرکت های چرخشی بازیکن کمک چشم گیری می کند و در چمن طبیعی و مصنوعی قابل استفاده می باشد.

از بازیکنان معروفی که از این کفش استفاده می  کنند را می توان سرخیو راموس ، جرارد پیکه و ویرجیل ون دیک نام برد.

این کفش اورجینال می باشد و در رنگبندی مختلفی می باشد و بسیار با دوام است و هم اکنون با بهترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

11018
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
مجموعه
Tiempo
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
AT5292-606
نوع استوک
fg
mg
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه