برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتبال آدیداس ایکس Adidas X 15.3 FG S74634

کد کالا:
11100
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال  آدیداس ایکس Adidas X 15.3 FG S74634 یکی از با کیفیت ترین کفش های برند آدیداس می باشد. و این کفش برای بازیکنان حرفه ای با فناوری های بسیاری طراحی شده که بتواند یک بازی خوبی را به نمایش بگذارند. این کفش از رنگ های بسیاری طراحی شده که به جذابیت کفش کمک می کند؛ بسیار سبک می باشد و به راحتی پای بازیکن کمک می کند.یک انتخاب مناسب برای بازیکنانی می باشد که می خواهند طی یک بازی از سرعت و قدرت خود استفاده کنند.

در قسمت رویه از فناوری X-Skin به کار رفته که به سبکی و انعطاف پذیری کفش کمک می کند و کفش با پا فیت می شود و شکل پای بازیکن را خود می گیرد همین امر باعث شده که بازیکن در هرشرایطی بتواند بهترین عملکرد ها را داشته باشد و تسلط بیشتری روی توپ داشته باشد. X-Skin از سه لایه تشکیل شده که لایه داخلی از ماده نرمی تشکیل شده که حس راحتی را به پا می دهد. لایه میانی بسیار نازک می باشد که باعث سبکی کفش می شود و از پای بازیکن محافظت می کند. در قسمت بیرونی از یک پوششی برخوردار است که به کنترل بهتر توپ کمک می کند.

از دیگر فناوری این کفش فناوری (Non-Stop Grip (NSG می باشد که این امکان را بازیکن می دهد که در هر شرایط آب و هوایی از این کفش استفاده کند. در قسمت پاشنه کفش از فناوری X-Cage به کار رفته که باعث می شود از پای بازیکن محافظت کند. در قسمت مچ پا یک فناوری Techfit به کار رفته که از قوزک پای بازیکن در حملات و چرخش های ناگهانی حفظ کند.

در زیره کفش از فناوری X-Claw به کار رفته که بصورت یکپارچه در زیر کفش می باشد و بسیار سبک است و به سرعت و شتاب بازیکن کمک می کند. استوک های این کفش طوری طراحی شده که هم در چمن مصنوعی و هم در چمن طبیعی قابل استفاده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

11100
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
ADIDAS
مجموعه
X
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
S74634
نوع استوک
fg
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه