برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتبال آدیداس پردیتور Adidas Predator 20.3 FG EE9555

کد کالا:
11106
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال کفش فوتبال آدیداس پردیتور Adidas Predator 20.3 FG EE9555 یکی از با کیفیت ترین کفش های برند آدیداس می باشد. و این کفش برای بازیکنان حرفه ای با فناوری های بسیاری طراحی شده که بتواند یک بازی خوبی را به نمایش بگذارند. این کفش از رنگ های بسیاری طراحی شده که به جذابیت کفش کمک می کند؛ بسیار سبک می باشد و به راحتی پای بازیکن کمک می کند.یک انتخاب مناسب برای بازیکنانی می باشد که می خواهند طی یک بازی از سرعت و قدرت خود استفاده کنند.

اگر به رویه کفش نگاهی بیندازیم یک طراحی منحصر فردی را به زیبایی کفش میدهد و از یک ویژگی در رویه کفش استفاده شده و به انعطاف پذیری و سبکی کفش کمک چشم گیری می کند و باعث راحتی پای بازیکن می شود و یک حالت ارگونومیک ایجاد می کند که کفش کاملا با پای بازیکن فیت می شود و یک حالت پای بازیکن را به خود می گیرد از دیگر ویژگی ها یک قفل 360 درجه ایجاد می کند که این امر موجب می شود هیچ فضای خالی در کفش وجود نداشته باشد و پا در هنگام بازی در کفش لیز نخورد . آدیداس در قسمت جلوی و قسمت فوقانی کفش طوری طراحی شده که  بازیکن بتواند در هنگام بازی کنترل بهتری در هر شرایط آب و هوایی روی توپ داشته باشد.

زیره کفش به صورتی طراحی شده که به عملکرد های بهتر بازیکن در حرکت های انفجاری کمک می کند. استوک های این کفش به گونه ای طراحی شده است که به سرعت و شتاب حرکت های چرخشی بازیکن کمک چشم گیری می کند و در چمن طبیعی و مصنوعی قابل استفاده می باشد.

در قسمت ساق کفش  یک حالت کشی دارد که با قوزک پای بازیکن فیت می شود و مانع از آسیب دیدن قوزک پا در هنگام حرکات انفجاری و چرخش های سریع در بازی می شود.

این کفش اورجینال می باشد و در رنگبندی مختلفی می باشد و بسیار با دوام است و هم اکنون با بهترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

11106
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
ADIDAS
مجموعه
Predator
ویژه
آقایان
نوع کفش
ساقدار
آرتیکل نامبر
EE9555
نوع استوک
fg
پرسش و پاسخ (1)

دیدگاه کاربران

متوسط امتیاز مشتریان

3.7

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

3.7
1399/11/09

بدون ساق این کارو دارین

پاسخ پشتیبان : با سلام انشالله بزودی
برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه