برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتبال آدیداس نمزیز Adidas Nemeziz 19.3 FG FV3988

کد کالا:
11107
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال آدیداس نمزیز Adidas Nemeziz 19.3 FG FV3988 یکی از با کیفیت ترین کفش های برند آدیداس می باشد. و این کفش برای بازیکنان حرفه ای با فناوری های بسیاری طراحی شده که بتواند یک بازی خوبی را به نمایش بگذارند. این کفش از رنگ های بسیاری طراحی شده که به جذابیت کفش کمک می کند؛ بسیار سبک می باشد و به راحتی پای بازیکن کمک می کند.یک انتخاب مناسب برای بازیکنانی می باشد که می خواهند طی یک بازی از سرعت و قدرت خود استفاده کنند.

اگر به رویه کفش نگاهی بیندازیم رنگبندی بسیار جذابی استفاده شده که یک طراحی منحصر فردی را به زیبایی کفش میدهد و انعطاف پذیرو سبکی می باشد باعث راحتی پای بازیکن می شود و یک حالت آناتومی ایجاد می کند که کفش کاملا با پای بازیکن فیت می شود و یک حالت پای بازیکن را به خود می گیرد و قفل 360 درجه انجام می شود که این امر موجب می شود هیچ فضای خالی در کفش وجود نداشته باشد و پا در هنگام بازی در کفش لیز نخورد .

یکی دیگر از فناوری های رویه این کفش مش Agility Mesh می باشد که باعث جریان هوا در کفش می شود و مانع تعرق پا می شود.  آدیداس در قسمت جلوی و قسمت فوقانی کفش از فناوری Agilityknit بازیکن بتواند در هنگام بازی کنترل بهتری در هر شرایط آب و هوایی روی توپ داشته باشد. Agilityknit ماده ای از یک نخ بسیار نرم و نازک بافته شده است که به کیفیت کفش کمک چشم گیری می کند.

زیره Torsionframe بسیار انعطاف پذیر می باشد بیشتر برای افراد سرعتی ساخته شده تا بازیکن بتواند در زمین بازی با سرعتی که دارد عملکرد بهتری هم داشته باشد و بتواند توپ را بهتر کنترل کند.استوک های این کفش طوری طراحی شده که این در چمن طبیعی قابل استفاده است.

این کفش اورجینال می باشد و در رنگبندی مختلفی می باشد و بسیار با دوام است و هم اکنون با بهترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

11107
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
ADIDAS
مجموعه
Nemeziz
ویژه
آقایان
نوع کفش
ساقدار
سال ساخت
FV3988
نوع استوک
fg
پرسش و پاسخ (2)

دیدگاه کاربران

متوسط امتیاز مشتریان

4.7

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/02/06

زود پاره میشه یا سخت و سفت هستش این کفش؟

پاسخ پشتیبان : سلام این کفش اورجیناله و کیفیت خوبی داره و اگر از کفش درست و در زمین مناسب استفاده شود عمری طولانی دارد موفق باشید
4.3
1399/11/09

جنس رویه اش الیافه یا چرم

پاسخ پشتیبان : با سلام الیاف مصنوعی
برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه