برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتبال آدیداس ایکس Adidas X 19.3 FG F35381

کد کالا:
11395
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال آدیداس ایکس Adidas X 19.3 FG F35381 یکی از با کیفیت ترین کفش های برند آدیداس می باشد. و این کفش برای بازیکنان حرفه ای با فناوری های بسیاری طراحی شده که بتواند یک بازی خوبی را به نمایش بگذارند. این کفش از رنگ های بسیاری طراحی شده که به جذابیت کفش کمک می کند؛ بسیار سبک می باشد و به راحتی پای بازیکن کمک می کند.یک انتخاب مناسب برای بازیکنانی می باشد که می خواهند طی یک بازی از سرعت و قدرت خود استفاده کنند.

رویه این کفش طوری طراحی شده که بسیار انعطاف پذیر می باشد و با پای بازیکن فیت می شود و یک حالت آناتومی دارد که هنگام استفاده هیچ فضای خالی در کفش موجود نیست و کاملا فیت می شود و مانع از لغزش پا در کفش می شود. در رویه این کفش از شیارهای ریزی به کار گرفته شده که باعث می شود توپ روی پای بازیکن هنگام شوت زدن نلغزد و بازیکن بتواند بهترین کنترل را در هنگام برخورد توپ به کفش در بازی را داشته باشد.

اگر با دقت به جلوی کفش نگاهی کنیم یک لایه مش یک دست که دارای منافذ زیادی هستند را مشاهده می کنید که باعث جریان هوا می شود و از تعرق پا در هنگام بازی جلوگیری می کند. قسمت ساق کفش حالت کشی دارد که از پای بازیکن در حرکات انفجاری و چرخش های ناگهانی محافظت می کند.

زیره کفش  صورتی طراحی شده که به عملکرد های بهتر بازیکن در حرکت های انفجاری کمک می کند. استوک های این کفش به گونه ای طراحی شده است که به سرعت و شتاب حرکت های چرخشی بازیکن کمک چشم گیری می کند. و در چمن طبیعی قابل استفاده می باشد.

این کفش در رنگ و طرح های مختلفی طراحی شده که هم اکنون با نازلترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

11395
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
ADIDAS
مجموعه
X
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
F35381
نوع استوک
fg
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه