برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
کفش فوتسال نایک تمپو لجند Nike Tiempo Legend 8 Academy IC AT6099-061 کفش فوتسال نایک تمپو لجند Nike Tiempo Legend 8 Academy IC AT6099-061 کفش فوتسال نایک تمپو لجند Nike Tiempo Legend 8 Academy IC AT6099-061 کفش فوتسال نایک تمپو لجند Nike Tiempo Legend 8 Academy IC AT6099-061 کفش فوتسال نایک تمپو لجند Nike Tiempo Legend 8 Academy IC AT6099-061 کفش فوتسال نایک تمپو لجند Nike Tiempo Legend 8 Academy IC AT6099-061

کفش فوتسال نایک تمپو لجند Nike Tiempo Legend 8 Academy IC AT6099-061

کد کالا:
8027
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتسال  نایک تمپو لجند Nike Tiempo Legend 8 Academy IC AT6099-061 که یکی از بهترین کفش های  برند نایک می باشد؛ از آنجایی که ورزش فوتسال از تحرک بالایی برخوردار است و یک بازی سرعتی می باشد و در داخل سالن و فضای بسته بازی می کنند احتیاج به یک کفش مخصوص دارند و اگر کفش مناسبی را انتخاب نکنند باعث آسیب دیدن پا می شوند.

این کفش بسیار سبک می باشد و به خاطر اینکه بازیکن در زمین کوچک و با سرعت بازی می کنند بهترین انتخاب می باشد. جنس رویه کفش از چرم گوساله می باشد که به کیفیت و دوام کفش کمک به سزایی می کند تا بازیکن حس راحتی داشته باشد. این کفش طوری طراحی شده که در هنگام استفاده پا در کفش فیت می شود تا بازیکن بتواند بهترین عملکرد ها را در بازی به نمایش بگذارند.

کفی این کفش از مقاومت بالایی برخوردار می باشد که بازیکن در هنگام چرخش های ناگهانی به کفی کفش فشار زیادی وارد می کند و مانع از ساییدگی کفی کفش می شود.

زیره و رویه این کفش از موادی تشکیل شده که هنگام ضربات سنگینی که توپ به کفش برخورد می کند مانع از خراب شدن و آسیب دیدن کفش می شود؛ و رویه کفش بخاطر انعطاف پذیر بودن به راحتی پا در کفش کمک می کند.

از بازیکنان معروفی که از این کفش استفاده می کنند را می توان سرخیو راموس ، جرارد پیکه و ویرجیل ون دیک نام برد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

8027
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
مجموعه
Tiempo
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
جنس رویه کفش
چرم طبیعی
آرتیکل نامبر
AT6099-061
پرسش و پاسخ (1)

دیدگاه کاربران

متوسط امتیاز مشتریان

4.3

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.3
1399/08/13

سلام
این کفش اورجیناله؟ جنس رویه این چرم طبیعیه؟
ی توضیحاتی بزارید خب

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه