برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتسال نایک لونارگتو Nike LunarGato 580456-608

کد کالا:
11578
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
انتخاب سایز
راهنمای انتخاب سایز

سایزبندی برند نایک
نایک

  • 40
  • 46
گارانتی
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
ناموجود
"سایز" یا "رنگ" موجود را می توانید انتخاب و خرید کنید!
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتسال نایک لونارگتو Nike LunarGato 580456-608 یکی از با کیفیت ترین کفش های نایکی می باشد. شرکت نایک به تازگی کفش مخصوص ورزش فوتسال LunarGato II را تولید کرده که باید از جمله مدل های محبوبی دانست که آخرین بار در سال 2014 به تولید رسید. کفشی که تحت استاندارد و فناوری های روز توسعه یافته تا بهترین تجربه را برای ورزشکاران فوتسال ارائه دهد. LunarGato II حال باری دیگر در سال 2019 توسط نایک به تولید می رسد تا طرفداران بتوانند آن را به راحتی تهیه کنند. زیرا با توقف تولید دیگر مدلی از آن در فروشگاه ها قابل تهیه نبود و همین امر موجب شد تا طرفداران درخواستی برای تولید مجدد LunarGato II پیدا کنند. همانطور که گفته شده، شرکت نایک باری دیگر تولید LunarGato II را برای درخواست طرفدارانش مجدد از سر گرفته و مشخص نیست آیا بزودی متوقف می کند یا همچنان ادامه خواهد داشت. نایک اعلام کرده LunarGato II تحت فناوری های بروز محصولات ورزشی چون کفش تولید می شود تا نقصی در کاربری احساس نشود. با این حساب می توان انتظارات بسیاری داشت.

جنس رویه این کفش از چرم بز می باشد که یک قابل اتعطاف است وباعث راحتی پا می شود در قسمت جلو از موادی به نام Nike Grind استفاده شده که به عملکردهای بهتر بازیکن در هنگام شوت زدن کمک می کند تا راحتر بتواند توپ را کنترل کند. در رویه قسمت کناری از مش به کار رفته که باعث جریان هوا در هنگام بازی می شود و از تعرق و بوی بد پا جلوگیری می کند.

در لایه میانی زیره از فناوری Lunarlon به کار رفته که یک حالت نرمی دارد و ضربات شدیدی که پای بازیکن در برخورد به زمین را دارد را کاهش می دهد و از اسیب دیدن پا جلو گیری می کند. در قسمت زیره کفش طوری طراحی شده که یک چسبندگی بین کفش با زمین ایجاد می شود که به سرعت بخشیدن بازیکن کمک می کند و مانع از لغزش در زمین بازی می شود.

این کفش بسیار ساده و جذاب می باشد که هم اکنون با قیمت مناسب در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

11578
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
مجموعه
Lunar Gato
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
جنس رویه کفش
چرم طبیعی
آرتیکل نامبر
580456-608
شناسه کالا
2007484934573
نوع پا
معمولی
پنجه باریک
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه