برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کتانی رانینگ مردانه ریبوک Reebok Lite 2.0 EH2696

کد کالا:
11028
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کتانی رانینگ مردانه  ریبوک Reebok Lite 2.0 EH2696 این کفش اورجینال می باشد و توسط برند ریبوک تولید شده و یک انتخاب مناسب برای پیاده روی است و هنگام پیاده روی با مسافت های طولانی یک جفت کفش که مناسب پا باشد لازم است که هم از نظر رویه و هم از نظر زیره انعطاف پذیر باشد که مانع از درد و آسیب دیدن عضلات پا شود. و یک کفش با کیفیت و با دوام است که طرفدارای زیادی دارد. افرادی که علاوه  بر زیبایی؛  کیفیت و دوام کفش برایشان مهم است و هم کفشی میخواهند که در هنگام پیاده روی یا دویدن پاهایشان آسیب نبیند و راحت باشند این کفش بهترین مدل از کفش های برند ریبوک می باشد و بسیار سبک و نرم و قابل انعطاف است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که درباره این کفش می توان گفت رویه خیلی سبک این کفش است که از یک لایه مش استفاده شده و دارای منافذ ریزی در رویه و اطراف کفش موجود می باشد که باعث جریان هوا در کفش در هنگام پیاده روی می شود و از بیماری های قارچی و بوی بد و تعرق پا جلوگیری می کند.

زیره کفش از جنس لاستیک است که شرکت ریبوک با این طراحی که انجام داده عمر کفش را بالا برده و این فناوری مانع از ساییدگی می شود. 

این کفش بسیار ساده راحت و با دوام است و هم اکنون با قیمت مناسب در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

11028
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
REEBOK
ویژه
آقایان
آرتیکل نامبر
EH2696
پرسش و پاسخ (1)

دیدگاه کاربران

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1399/10/24

سلام رویه کفش پارچه هستش؟

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه