برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کتانی رانینگ مردانه نیوبالانس New Balance Roav Boundaries MROAVBB

کد کالا:
11067
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

 کتانی رانینگ مردانه نیوبالانس New Balance  Roav Boundaries MROAVBB یکی از بهترین کفش های برند نیو بالانس می باشد یک کفش مخصوص دویدن تنها برای تحمل وزن و فشار نیست بلکه برای راحتی پا نیز می باشد و باید حالت دویدن یک ورزشکار را به صورت بهینه درآورد تا او بتواند طولانی­تر و سریع­تر بدود بدون اینکه نگران آسیب دیدگی باشد. اگر بخواهیم از ابتدا توضیح دهیم، یک کفش دومیدانی از یک کفی زیرین، لایه میانی و لایه رویین ساخته شده است. لایه زیرین که کف کفش می ­باشد، از یک تکه لاستیک بادوام درست شده است که در هنگام دویدن کشش و اصطکاک بوجود می آورد.

در زمان ورزش، به صورت طبیعی دمای بدن افزایش پیدا کرده و میزان تعریق پوست بالا می‌رود. کفش ورزشی شما باید با استفاده از ساختار مشبک و روزنه‌هایی برای تهویه هوا، این میزان تعریق را به حداقل برساند. در صورتی که دمای پا‌ها افزایش پیدا کند، دمای کل بدن بالا رفته و شما به سرعت احساس خستگی می‌کنید ولی اگر کفش ورزشی شما قابلیت تهویه هوا را داشته باشد، دمای پا و بدنتان کنترل شده و بیشترین لذت را از ورزش خواهید برد. همچنین این قابلیت مانع از ایجاد بوی نا مطبوع در داخل کفش می‌شود.شما زمانی که می‌دوید یا به انجام پیاده روی مشغول هستید، کف پایتان به صورت مداوم با زمین برخورد می‌کند. این امر به مرور زمان باعث انتقال فشار به کف پا شده و موجب می‌شود که در این ناجیه و ساق پا، احساس درد نمایید. برای اینکه کمترین میزان فشار به پای شما منتقل شود، باید زیره کفشتان دارای ضخامت بالا باشد تا این ضربه‌های وارد شده را کاهش دهد. البته باید دقت نمایید تا افزایش ضخامت زیره کفش، باعث بالا رفتن وزن آن نشود.

 زیره لاستیکی این کفش مانع از ساییدگی و پارگی کفش در هنگام دویدن یا پیاده روی کفش می شود و هم اکنون در رنگ  های مختلف در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

11067
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NEW BALANCE
ویژه
آقایان
آرتیکل نامبر
MROAVBB
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه