برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش مردانه نایک Nike KD Trey 5 VII AT1200-001

کد کالا:
10351
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش مردانه نایک Nike KD Trey 5 VII AT1200-001 از با کیفیت ترین کفش های بسکتبال می باشد؛ بازیکنانی که می خواهند در زمین های بازی از پرش های بلند، سرعت دادن به دویدن خود و بهترین عملکرد در حرکات چرخشی داشته باشند از این نوع کفش های بسکتبالی استفاده می کنند.و یک انتخاب مناسب برای بازیکنان حرفه ای می باشد.

قسمت بالا کفش که همان ساق می باشد مچ پای بازیکن را در بر می گیرد و مانع از آسیب دیدن قوزک پا در هنگام حرکات انفجاری و چرخشی می شود.

در رویه کفش از یک لایه مش استفاده شده که به سبکی و منعطف بودن کفش کمک چشم کیری می کند و یک حالت آناتومی به پا می دهد که پا در کفش فیت می شود و یک حس راحتی به پا دست می دهد.

در قسمت لایه میانی زیره از یک بالشتک بسیار نرم به کار رفته که باعث کاهش ضربات شدید هنگام برخورد پا به زمین می آسیب دیدن و خستگی پا جلوگیری می کند.

زیره کفش از جنس لاستیک است که مانع از ساییدگی کفش می شود و یک حالت چسبندگی بین کفش با زمین ایجاد می کند که مانع از سر خوردن بازیکن در زمین بازی می شود.

این کفش از رنگ های مشکی سفید و آبی طراحی شده و یک ظاهر بسیار زیبایی را به کفش داده است و هم اکنون با نازلترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10351
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
ویژه
آقایان
آرتیکل نامبر
AT1200-001
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه