برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش والیبال مردانه اسیکس Asics V Swift FF MT Blue

کد کالا:
10772
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
0 تومان
توضیحات

نقد و بررسی

کفش والیبال مردانه اسیکس Asics V Swift FF MT Blue یکی از بهترین و با کیفیت ترین کفش های اسیکس می باشد که از تکنولوژی های خاصی استفاده شده که بیشتر برای بازیکنان سرعتی و قدرتی مناسب می باشد و طراحی بسیار ساده و جذابی دارد که طرفداران خاصی را جذب می کند که به عملکرد بهتر بازیکن کمک چشم گیری می کند.

اگر با دقت به روی این کفش نگاه کنید در روی این کفش از لایه مشبکی استفاده شده که دارای منافذی زیادی است که باعث جریان هوا در این کفش می شود.

اسیکس کفش های خود را خیلی مستحکم تر از کفش های دیگر والیبالی طراحی می کند که دربرابر فشارهایی که پای بازیکن با برخورد به زمین می اورد را تحمل کند تا بازیکن بتواند حرکات خود را در هنگام بازی بهتر کنترل کند.زیره این کفش ها به گونه ای طراحی می شود که یک حالت چسبندگی بین کفش با برخورد به زمین ایجاد می کند که مانع از لیز خوردن می شود.

این کفش اسیکس از رنگ آبی سفید طراحی شده که هم اکنون در فروشگاه ورزشی آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10772
کیفیت
مشابه اصل (های کپی)
برند
ASICS
ویژه
آقایان
پرسش و پاسخ (1)

دیدگاه کاربران

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه