برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
کفش فوتبال نایک هایپر ونوم فانتوم Nike Hypervenom Phantom III Pro DF FG AJ3802-600 کفش فوتبال نایک هایپر ونوم فانتوم Nike Hypervenom Phantom III Pro DF FG AJ3802-600 کفش فوتبال نایک هایپر ونوم فانتوم Nike Hypervenom Phantom III Pro DF FG AJ3802-600 کفش فوتبال نایک هایپر ونوم فانتوم Nike Hypervenom Phantom III Pro DF FG AJ3802-600 کفش فوتبال نایک هایپر ونوم فانتوم Nike Hypervenom Phantom III Pro DF FG AJ3802-600

کفش فوتبال نایک هایپر ونوم فانتوم Nike Hypervenom Phantom III Pro DF FG AJ3802-600

کد کالا:
8136
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال نایک هایپر ونوم فانتوم Nike Hypervenom Phantom III Pro DF FG AJ3802-600 یکی از با کیفیت ترین کفش های نایکی می باشد که شرکت نایکی در این کفش از فناوری های به خصوصی برای بازیکنان تهاجمی و سرعتی طراحی کرده و یک انتخاب مناسب برای بازیکنان حرفه ای می باشد.

شرکت نایکی رویه این کفش را از فناوری NikeSkin به کار برده که باعث منعطف بودن و سبک بودن کفش می شود که با پای بازیکن فیت می شود؛ یکی دیگر از فناوری که شرکت نایکی در رویه این کفش به کار گرفته فناوری FlyKNit می باشد که باعث می شود کفش شکل پا را به خود بگیرد که حس راحتی به بازیکن دست بدهد. اگر با دقت ب جلوی کفش نگاه کنید در روی آن یک سری برجستگی های موجود است که در هنگام شوت زدن باعث کنترل بهتر توپ با کفش می شود.

ئر قسمت سوراخ های بند یکسری از نخ هایی در داخل کفش طراحی شده که باعث کنترل بهتر بند کفش ها می شود و برای راحتی بازیکن طراحی شده که در هنگام بازی بند ها را بهتر تنظیم کنند.

یکی دیگر از فناوری که در این کفش به کار رفته فناوری Dynamic Fit در قسمت ساق کفش می باشد که یک حالت کش بافتی دارد که از قوزک پای بازیکن محافظت می کند و مانع از پیچ خوردن  پا در هنگام بازی می شود.

یکی دیگر از فناوری شرکت نایکی در این کفش فناوری ACC می باشد که این امکان و به بازیکن میدهد که در همه شرایط آب و هوایی از این کفش استفاده کند.

زیره این کفش به صورتی طراحی شده که برای بازی در چمن طبیعی قابل استفاده است و استوک های مخلوطی شکل این کفش به سرعت دادن بازیکن و حملات انفجاری کمک چشم گیری میکند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

8136
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
مجموعه
Hypervenom
ویژه
آقایان
نوع کفش
ساقدار
آرتیکل نامبر
AJ3802-600
نوع استوک
fg
fg
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه