برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
کفش فوتبال نایک مرکوریال سوپر فلای Nike Mercurial Superfly 6 AJ3350-390 کفش فوتبال نایک مرکوریال سوپر فلای Nike Mercurial Superfly 6 AJ3350-390 کفش فوتبال نایک مرکوریال سوپر فلای Nike Mercurial Superfly 6 AJ3350-390 کفش فوتبال نایک مرکوریال سوپر فلای Nike Mercurial Superfly 6 AJ3350-390

کفش فوتبال نایک مرکوریال سوپر فلای Nike Mercurial Superfly 6 AJ3350-390

کد کالا:
8357
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال نایک مرکوریال سوپر فلای Nike Mercurial Superfly 6 AJ3350-390 یکی از بهترین و با دوام ترین و پیشرفته ترین کفش های برند نایک می باشد. نایکی در این مدل مرکویال سوپرفلای سعی داشته از بهترین فناوری ها استفاده کند و این کفش را نسبت به مدل های دیگر متمایز می کند نایکی این کفش را به گونه ای طراحی کرده که بیشتر مناسب برای بازیکنان حرفه ای می باشد که هم از نظر ظاهری هم از نظر کیفیت بالایی که دارد مورد استقبال قرار می گیرد این کفش بسیار سبک و منعطف است به طوری که هنگام استفاده، هیچ گونه فشاری روی پای بازیکن وارد نمی شود.

اگر با دقت به این کفش نگاهی بیاندازیم متوجه یکپارچگی کفش در رویه می شویم که از مواد مصنوعی با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده است که به انعطاف پذیری و سبکی کفش کمک چشم گیری می کند و باعث راحتی پای بازیکن می شود و یک حالت آناتومی ایجاد می کند که کفش کاملا با پای بازیکن فیت می شود و  حالت پای بازیکن را به خود می گیرد و قفل 360 درجه انجام می شود که این امر موجب می شود هیچ فضای خالی در کفش وجود نداشته باشد و پا در هنگام بازی در کفش لیز نخورد . نایکی در قسمت جلوی کفش از یک سری خطوط برجسته استفاده کرده که بازیکن بتواند در هنگام بازی کنترل بهتری روی توپ داشته باشد.

از دیگر فناوری هایی که شرکت نایکی در قسمت فوقانی این کفش به کار گرفته فناوری ACC می باشد که از جنس جیر می باشد و این امکان رو به بازیکن می دهد که درهر شرایط آب و هوایی بتواند از این کفش استفاده کند و بهترین عملکرد ها را داشته باشد. در قسمت ساق کفش از فناوری Dynamic Fit استفاده شده که یک حالت کشی دارد که با قوزک پای بازیکن فیت می شود و مانع از آسیب دیدن قوزک پا در هنگام حرکات انفجاری و چرخش های سریع در بازی می شود.

در قسمت زیره با طراحی خاصی که دارد بیشتر برای افراد سرعتی ساخته شده تا بازیکن بتواند در زمین بازی با سرعتی که دارد عملکرد بهتری هم داشته باشد و بتواند توپ را بهتر کنترل کند.استوک های این کفش طوری طراحی شده که این در چمن طبیعی قابل استفاده است.

این کفش اورجینال می باشد و در رنگبندی مختلفی می باشد و بسیار با دوام است و هم اکنون با بهترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

8357
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
مجموعه
Mercurial
ویژه
آقایان
نوع کفش
ساقدار
آرتیکل نامبر
AJ3350-390
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه