برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
کفش فوتبال نایک مرکوریال Nike Mercurial Victory VI DF FG Neymar 921506-407 کفش فوتبال نایک مرکوریال Nike Mercurial Victory VI DF FG Neymar 921506-407 کفش فوتبال نایک مرکوریال Nike Mercurial Victory VI DF FG Neymar 921506-407 کفش فوتبال نایک مرکوریال Nike Mercurial Victory VI DF FG Neymar 921506-407 کفش فوتبال نایک مرکوریال Nike Mercurial Victory VI DF FG Neymar 921506-407

کفش فوتبال نایک مرکوریال Nike Mercurial Victory VI DF FG Neymar 921506-407

کد کالا:
9211
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال نایک مرکوریال Nike Mercurial Victory VI DF FG Neymar 921506-407 یکی از بهترین کفش های برند نایک می باشد؛ از آنجایی که ورزش فوتسال از تحرک بالایی برخوردار است و یک بازی سرعتی می باشد اگر کفش مناسبی را انتخاب نکنند باعث آسیب دیدن پا می شوند. شرکت نایکی در این کفش از تکنولوژی و بهترین فناوری ها به کار برده که باعث دوام بیشتر کفش می شود و این کفش توسط بازیکن معروف نیمار جونیور استفاده شده که طرفدارای زیادی دارند.

رویه کفش از جنس الیاف می باشد که به انعطاف پذیری و سبکی کفش کمک چشم گیری می کند و باعث راحتی پای بازیکن می شود و یک حالت آناتومی ایجاد می کند که کفش کاملا با پای بازیکن فیت می شود و یک حالت پای بازیکن را به خود می گیرد قسمت فوقانی کفش از فناوری Victory VI به کار گرفته که از مواد مصنوعی و نازک و معطف طراحی شده که به دوام کفش کمک چشم گیری می کند

در رویه این کفش از شیارهای ریزی به کار گرفته شده که باعث می شود توپ روی پای بازیکن هنگام شوت زدن نلغزد و بازیکن بتواند بهترین کنترل را در هنگام برخورد توپ به کفش در بازی را داشته باشد. در قسمت ساق کفش از فناوری Dynamic Fit استفاده شده که یک حالت کشی دارد که با قوزک پای بازیکن فیت می شود و مانع از آسیب دیدن قوزک پا در هنگام حرکات انفجاری و چرخش های سریع در بازی می شود.

زیره کفش به صورتی طراحی شده که به عملکرد های بهتر بازیکن در حرکت های انفجاری کمک می کند و از جنس TPU می باشد استوک های این کفش به گونه ای طراحی شده است که به سرعت و شتاب حرکت های چرخشی بازیکن کمک چشم گیری می کند و در چمن طبیعی قابل استفاده می باشد.

این کفش اورجینال می باشد و در رنگبندی مختلفی می باشد و بسیار با دوام است و هم اکنون با بهترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

9211
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
مجموعه
Mercurial
ویژه
آقایان
نوع کفش
ساقدار
آرتیکل نامبر
921506-407
نوع استوک
fg
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه