برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
کفش فوتسال نایک لونار گتو Nike Lunargato II Black White Orange 580456-018 کفش فوتسال نایک لونار گتو Nike Lunargato II Black White Orange 580456-018 کفش فوتسال نایک لونار گتو Nike Lunargato II Black White Orange 580456-018 کفش فوتسال نایک لونار گتو Nike Lunargato II Black White Orange 580456-018 کفش فوتسال نایک لونار گتو Nike Lunargato II Black White Orange 580456-018

کفش فوتسال نایک لونار گتو Nike Lunargato II Black White Orange 580456-018

کد کالا:
8770
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

شرکت نایک به تازگی کفش مخصوص ورزش فوتسال LunarGato II را تولید کرده که باید از جمله مدل های محبوبی دانست که آخرین بار در سال 2014 به تولید رسید. کفشی که تحت استاندارد و فناوری های روز توسعه یافته تا بهترین تجربه را برای ورزشکاران فوتسال ارائه دهد.

LunarGato II حال باری دیگر در سال 2019 توسط نایک به تولید می رسد تا طرفداران بتوانند آن را به راحتی تهیه کنند. زیرا با توقف تولید دیگر مدلی از آن در فروشگاه ها قابل تهیه نبود و همین امر موجب شد تا طرفداران درخواستی برای تولید مجدد LunarGato II پیدا کنند.

این کفش وزن بسیار کمی دارد و در مقابل ارگونومی بالایی می توان با آن تجربه کرد. کفشی که مشخصه های قابل توجهی برایش در نظر گرفته شده تا بتوان این مدل را در زمره بهترین مدل های کفش فوتسالی قرار داد و از تجربه بازی با آن لذت برد.

طراحی LunarGato II معمولی بوده اما راحتی بسیاری که به بازیکن می بخشد، موجب افزایش محبوبیت آن شده است. این کفش با پوشش چرمی و دوخت نخی حس نوستالوژی را به افراد القا می کند. در داخل کفش از جنس پارچه ای است تا ناراحتی را به پا منتقل نکند. بند های این محصول نایک از دوام بالایی برخوردار هستند تا همیشه بتوان آنها را به کار گرفت. همچنین در رنگ بندی متنوعی به فروش می رسد.

همانطور که گفته شده، شرکت نایک باری دیگر تولید LunarGato II را برای درخواست طرفدارانش مجدد از سر گرفته و مشخص نیست آیا بزودی متوقف می کند یا همچنان ادامه خواهد داشت. نایک اعلام کرده LunarGato II تحت فناوری های بروز محصولات ورزشی چون کفش تولید می شود تا نقصی در کاربری احساس نشود. با این حساب می توان انتظارات بسیاری داشت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

8770
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
مجموعه
Lunar Gato
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
جنس رویه کفش
چرم طبیعی
آرتیکل نامبر
580456-018
نوع پا
معمولی
پنجه باریک
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه