برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتسال نایک مرکوریال Nike Mercurial Vapor 13 Academy IC AT7993-606

کد کالا:
10406
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتسال نایک مرکوریال Nike Mercurial Vapor 13 Academy IC AT7993-606 یکی از پرطرفدارترین کفش های فوتسال نایکی می باشد؛ کفش نایک مرکوریال بخاطر قابلیت هایی که دارد انتخاب بیشتر بازیکنان تهاجمی و سرعتی می باشد؛ یک بازیکن خوب بیشتر به کیفیت و فناوری که در کفش به کار رفته دقت زیادی می کند و یک کفش مناسب با کیفیت انتخاب می کند که در هنگام بازی پا دچار آسیب نشود.

یکی از ویژگی هایی که در این کفش به کار رفته آناتومیک بودن قالب کفش با پای بازیکن است؛ در رویه کفش فناوری FlayNit به گونه طراحی شده که کل پا را پوشش می دهد که کفش شکل پای بازیکن را می گیرد و وزن بسیار سبکی به کفش می دهد که بازیکن احساس راحتی می کند.

از دیگر فناوری های که در این کفش به کار رفته فناوری NikeSkin می باشد که روی کفش دارای برجستگی هایی می باشد که باعث کنترل بهتر توپ با کفش می شود و به بازیکن کمک می کند که تعادل بهتری روی توپ داشته باشد.

شرکت نایکی در زیره این کفش از مواد بسیار نرمی استفاده کرده که باعث سبکی زیره کفش شده که به سرعت بخشیدن بازیکن در هنگام بازی کمک چشم گیری دارد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10406
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
مجموعه
Mercurial
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
AT7993-606
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه