برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دستکش دروازه بانی پوما فیوچر Puma Future Grip 18.1 Goalkeepers Gloves دستکش دروازه بانی پوما فیوچر Puma Future Grip 18.1 Goalkeepers Gloves

دستکش دروازه بانی پوما فیوچر Puma Future Grip 18.1 Goalkeepers Gloves

کد کالا:
8350
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

دستکش دروازه بانی پوما فیوچر Puma Future Grip 18.1 Goalkeepers Gloves از با کیفیت ترین مدل های پوما فیوجر می باشد.در این دستکش از فناوری هایی به کار رفته که این دستکش را نسبت به دیگر دستکش های پوما متمایز می کند. پوما علاوه بر کیفیت ظاهری زیبایی هم برای این دستکش طراحی کرده که بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده است. و می توان یک انتخاب مناسب برای یک دروازه بان حرفه ای باشد تا بتوانند در هر شرایطی بهترین عملکرد ها را داشته باشند.

پوما در کف این دستکش از فناوری Elite Grip Latex استفاده کرده که یک نوع لاتکس با کیفیت عالی می باشد که ضخامت این لاتکس 4 میلی متر می باشد و در همه شرایط آب و هوایی می توان از این دستکش بخاطر این فناوری استفاده کرد.از دیگر فناوری که شرکت پوما به کار گرفته فناوری Thumb Wrap می باشد که در اطراف انگشت شصت بازیکن وجود دارد در این فناوری از لاتکس بیشتری استفاده شده که باعث کنترل بهتر توپ توسط دروازه بان می شود. حتی در هنگام مچ کردن یا خم کردن حس راحتی به بازیکن می دهد.

برشی که در این دستکش انجام شده برش Hybrid است که از ترکیب دو برش Rollfinger و Regular Cut است به کار گرفته شده و در قسمت انگشت اشاره از فناوری Rollfinger به کار رفته که بیشترین لاتکس در این قسمت است که به دور تا دور انگشت استفاده شده که باعث عملکرد بهتر دروازه بان در هر شرایطی می شود.

پوما یک قابلیت خوبی که برای میان انگشتان به کار گرفته یک لایه مش است که در وسط انگشتان طراحی کرده که باعث جریان هوا می شود این مش دارای منافذ ریزی می باشد که هوای گرم داخل دستکش را به بیرون می فرستد و این امر مانع از تعرق و لیز خوردن دست دروازه بان در دستکش می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

8350
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
PUMA
کاربرد دستکش
مخصوص چمن طبیعی
پرسش و پاسخ (1)

دیدگاه کاربران

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/09/03

سلام سایزبندی دستکشا را چطور متوجه بشیم

پاسخ پشتیبان : سلام می تونید از کنار انتخاب سایز روی دکمه راهنمای سایزبندی کلیک کنید
برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه