برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کتانی رانینگ زنانه جوما Joma R.Hispalis 2005 Turquoise-Green

کد کالا:
10540
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کتانی رانینگ زنانه جوما Joma R.Hispalis 2005 Turquoise-Green از با کیفیت ترین کفش های جوما می باشد که از مقاومت بالایی برخوردار است و برای پیاه روی روزانه مناسب می باشد این کفش به گونه ای طراحی شده که مانع از خستگی پا می باشد و بسیار منعطف است این کفش  رنگبندی زیبایی دارد که هر فردی را به خو جذب می کند جوما سعی بر این داشته برای رضایت مشتری یک کفش با داوم و زیبا را ارائه دهد.

در قسمت روی کفش اگر با دقت نگاه کنیم ازیک لایه مش VTS به کار رفته که دارای منافذی ریزی است که باعث جریان هوا در کفش می شود به دلیل اینکه در هنگام پیاده روی یا دویدن دمای بدن بالا می رود پا عرق می کند ولی جوما در روی این کفش این منافذ را گذاشته که مانع از تعرق و بوی بد پا می شود و حتی از بیماری های قارچی هم جلوگیری می کند.در قسمت بالای کفش از فناوری JOMA SPORTECH به کار رفته که منعطف می باشد که باعث تناسب بهتر پا در کفش می شود و یک حس راحتی به پا می دهد.

جوما در زیره این کفش از چند لایه فناوری به کار گرفته که به راحتی پا کمک چشم گیری دارد در قسمت میانی زیره از فناوری GEL PULSOR استفاده شده که درهنگام دویدن یا راه رفتن ضربات شدیدی را که از پا به زمین بر خورد می کند را کاهش می دهد و یک حس راحتی به پا می دهد در کف کفش از یک لایه EVA C2S که کیفیت  بالایی دارد. زیره کفش از جنس لاستیکی TPU می باشد که مانع از سایش می شود در قسمت پاشنه کفش از فناوری EXO COUNTER به کار رفته که محافظت بیشتری در لایه های میانی و قسمت جلویی می کند از دیگر فناوری که در زیره به کار رفته فناوری FULL DUAL PULSOR می باشد که خم شدن و منعطف بودن کفش کمک می کند.

این کفش مخصوص پیاده روی می باشد و بسیار ساده و از رنگ های جذاب طراحی شده و هم اکنون با نازلترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10540
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
JOMA
ویژه
بانوان
آرتیکل نامبر
R.Hispalis 2005
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه