برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کتانی رانینگ زنانه اسیکس Asics Gel Lyte 1193A092-100

کد کالا:
10823
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کتانی رانینگ زنانه اسیکس Asics Gel Lyte 1193A092-100 یکی از زیباترین کفش های اسیکس می باشد که طرفدارای خاص خود را دارند و انتخابی مناسب برای پیاده روی می باشد و یکی از ساده ترین و ارزانترین کفش های اسیکس هستند و بخاطر اینکه در رنگ های مختلفی طراحی شده و با اکثر لباس ها می توان ست کرد یکی از پر فروش ترین کفش ها می باشد.

یکی دیگر از ویژگی هایی که درباره این کفش می توان گفت رویه خیلی سبک این کفش است که دارای منافذ ریزی می باشد که باعث جریان هوا در کفش در هنگام پیاده روی می شود و از بیماری های قارچی و بوی بد و تعرق پا جلوگیری می کند.

 یکی از فناوری هایی که در این کفش به کار رفته فناوری GEL می باشد که در لایه میانی زیره کفش قرار دارد یک ژل سیلیکونی با قابلیت بالا که فشار و ضرباتی ک از زمین به پا وارد می شود را جلوگیری می کند و مانع از درد پا در هنگام پیاده روی یا دویدن می شود.

در زیره کفش از لاستیک طبیعی به کار رفته که به راحتی دچار ساییدگی و پارگی نمی شود. و بخاطر انعطاف پذیری که این کفش دارد حالت قوس پا را حفظ می کند و مانع از آسیب دیدن پا می شود.

این کفش بسیار ساده راحت و با دوام است و هم اکنون با قیمت مناسب در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10823
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
ASICS
ویژه
بانوان
آرتیکل نامبر
1193A092-100
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه