شرایط مرجوع کردن کالا

تعویض سایز

  • پیدا کردن سایز مناسب به خصوص در خرید اینترنتی محصولاتی که سایزبندی دارد، کمی سخت به نظر می رسد و بیشتر کاربران نگرانی این را دارند که به چه صورت سایز دقیق خود را خرید کنند و یا اگر خرید کردند و با سایز انها مغایرت داشت آیا امکان تعویض وجود دارد.آل اسپرت برای حل این مشکل این امکان برای مشتریان خود گذاشته تا در صورت هر گونه مغایرت در سایز امکان بازگشت و تعویض محصول برای مشتری وجود داشته باشد.

نکته: برای ارسال به آل اسپرت، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه لوازم به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. بدیهی است در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود به آل اسپرت تحویل نشود، امکان تعویض آن وجود ندارد.

-از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، کلیه لوازم همراه آن موجود هستند و آسیبی به کالا وارد نشده، امکان تعویض سایز برای مشتری ایجاد می گردد.

تبصره: در چنین مواردی هزینه‏ ارسال کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود.

انصراف از خرید

  • در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد بهتر است هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات آل اسپرت اطلاع دهد. تا در اسرع وقت استرداد وجه و یا تغییر سفارش انجام گردد.

-در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 1 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

تبصره: در صورتی که مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، فقط در صورتی امکان برگرداندن و جایگزین کردن کالای دیگری به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.

نکته: برای ارسال به آل اسپرت، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه لوازم  و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. بدیهی است در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود به آل اسپرت تحویل نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.

-از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، کلیه لوازم همراه آن موجود هستند و آسیبی به کالا وارد نشده، استرداد وجه به مشتری ، حداکثر تا 2 روز کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. و در صورت تمایل به جایگزینی کالا، سفارش دیگری برای مشتری ایجاد می گردد.

تبصره: در چنین مواردی هزینه‏ استرداد کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود.

نکته: جهت هماهنگی از طریق شماره تماس 55009286-021 به واحد خدمات پس از فروش آل اسپرت اطلاع داده شود.

 

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

-در شرایطی که در مشخصات  کالای دریافت شده اعم از رنگ، سایز، جنس و ... با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت به نکته‌‏های زیر دقت بفرمایید:

-در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا 7 روز  پس از دریافت کالا به آل اسپرت اعلام شود.

تبصره: در مورد کالاهایی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

-در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 7 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش آل اسپرت اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

نکته: جهت هماهنگی از طریق شماره تماس 55009286-021 به آل اسپرت اطلاع داده شود.

-برای ارسال کالای دارای مغایرت به آل اسپرت، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم  و فاکتور به صورت کامل به همراه آن فرستاده شود و در غیر این صورت تا تکمیل کردن موارد فوق اقدامی از سوی آل اسپرت صورت نمی‌‏‏گیرد.

-واریز و عودت وجه به حساب مشتری حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا و تایید واحد خدمات پس از فروش صورت می پذیرد.

تبصره: هزینه‏‏‌های ارسال کالا در صورت تایید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت به عهده آل اسپرت است.

 

در صورت اشکال فنی در کالا

-آل اسپرت به کاربران خود فرصت ویژه ای اختصاص داده است. به این نحو که مشتریان می توانند کالای خریداری شده را تست کرده و در صورت مشاهده هر گونه اشکال فنی، مراتب را به واحد خدمات پس از فروش آل اسپرت اطلاع دهند.

 

جهت استفاده از این سرویس به نکته‏‏‌های زیر دقت بفرمایید:

-اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 48 ساعت پس از دریافت کالا، از طریق شماره تماس 55009286-021 به خدمات پس از فروش آل اسپرت اطلاع داده شود.

-کارشناسان خدمات پس از فروش آل اسپرت ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. در صورتی که نقص فنی توسط کارشناسان آل اسپرت تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا می‌توانید کالای خود را با مدل دیگری جایگزین نمایید.

-برای ارسال کالای دارای ایراد فنی به آل اسپرت، لازم است کالا به ‏خوبی بسته بندی و همه لوازم  و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

نکته: این سرویس اشکال‏‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود.

-از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.