از قسمت پنل کاربری خود روی گزینه "درخواست تعویض یا مرجوعی" کلیک کنید و درخواست تعویض ثبت کنید.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/ شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به حساب کاربریتان اطلاعات را دریافت کنید.
مشتریان تا 7 روز پس از تحویل کالا، می توانند سفارش خود را لغو کنند (در صورت استفاده نشدن و در حالت اولیه و پلمپ کارتن)
با فعال کردن گردن گزینه " موجود شد خبرم کن " به محض موجود شدن کالا اطلاع رسانی از طریق پیامک صورت میگیرد.
شما میتوانید از طریق ورود به پروفایل و انتخاب گزینه "درخواست مرجوعی" درخواست خود را ثبت نمایید و یا از طریق تماس با آل اسپرت و ارسال پیام از راه های اتباطی "ایمیل" ، "اینستاگرام" و چت آنلاین درخواست خود را اطلاع دهید.
بعد از تایید کالای بازگشتی توسط خدمات پس از فروش واریز وجه تا 72 ساعت کاری آینده صورت میگیرد.
وجه پرداخت شده به 2 روش بازگردانده خواهد شد.
1.واریز به حساب بانکی
2. واریز به کیف پول
پس از گذشت 24 الی 48 ساعت از ثبت سفارش بارکد مرسوله شما پیامک می شود و همچنین در بخش پنل کاربری در آل اسپرت قابل مشاهده می باشد و شما میتوانید از طریق کدرهگیری خود موقعیت مرسوله را رهگیری نمایید.
کارشناسان خدمات پس از فروش درخواست شما بررسی میکنند و در صورت تایید با شما تماس میگیرند و طبق درخواست شما تعویض و یا مرجوع میگردد. لازم به ذکر است اگر کالای مرجوعی مورد تایید کارشناسان قرار نگیرد برای مثال در شرایط اولیه نباشد و یا استفاده شده باشد کارشناسان ما با هماهنگی قبلی محصول را به شما برمیگردانند.