از قسمت پنل کاربری خود روی گزینه "درخواست تعویض یا مرجوعی" کلیک کنید و درخواست تعویض ثبت کنید.
مشتریان تا 7 روز پس از تحویل کالا، می توانند سفارش خود را لغو کنند (در صورت استفاده نشدن و در حالت اولیه و پلمپ کارتن)
شما میتوانید از طریق ورود به پروفایل و انتخاب گزینه "درخواست مرجوعی" درخواست خود را ثبت نمایید و یا از طریق تماس با آل اسپرت و ارسال پیام از راه های اتباطی "ایمیل" ، "اینستاگرام" و چت آنلاین درخواست خود را اطلاع دهید.
کارشناسان خدمات پس از فروش درخواست شما بررسی میکنند و در صورت تایید با شما تماس میگیرند و طبق درخواست شما تعویض و یا مرجوع میگردد. لازم به ذکر است اگر کالای مرجوعی مورد تایید کارشناسان قرار نگیرد برای مثال در شرایط اولیه نباشد و یا استفاده شده باشد کارشناسان ما با هماهنگی قبلی محصول را به شما برمیگردانند.
آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از خرید اطلاع داده شود.
از قسمت پنل کاربری خود روی گزینه "درخواست تعویض یا مرجوعی" کلیک کنید و درخواست تعویض ثبت کنید.
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/ شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به حساب کاربریتان اطلاعات را دریافت کنید.
مشتریان تا 7 روز پس از تحویل کالا، می توانند سفارش خود را لغو کنند (در صورت استفاده نشدن و در حالت اولیه و پلمپ کارتن)
با فعال کردن گردن گزینه " موجود شد خبرم کن " به محض موجود شدن کالا اطلاع رسانی از طریق پیامک صورت میگیرد.
شما میتوانید از طریق ورود به پروفایل و انتخاب گزینه "درخواست مرجوعی" درخواست خود را ثبت نمایید و یا از طریق تماس با آل اسپرت و ارسال پیام از راه های اتباطی "ایمیل" ، "اینستاگرام" و چت آنلاین درخواست خود را اطلاع دهید.
بعد از تایید کالای بازگشتی توسط خدمات پس از فروش واریز وجه تا 72 ساعت کاری آینده صورت میگیرد.
وجه پرداخت شده به 2 روش بازگردانده خواهد شد.
1.واریز به حساب بانکی
2. واریز به کیف پول
پس از گذشت 24 الی 48 ساعت از ثبت سفارش بارکد مرسوله شما پیامک می شود و همچنین در بخش پنل کاربری در آل اسپرت قابل مشاهده می باشد و شما میتوانید از طریق کدرهگیری خود موقعیت مرسوله را رهگیری نمایید.
کارشناسان خدمات پس از فروش درخواست شما بررسی میکنند و در صورت تایید با شما تماس میگیرند و طبق درخواست شما تعویض و یا مرجوع میگردد. لازم به ذکر است اگر کالای مرجوعی مورد تایید کارشناسان قرار نگیرد برای مثال در شرایط اولیه نباشد و یا استفاده شده باشد کارشناسان ما با هماهنگی قبلی محصول را به شما برمیگردانند.