آدیداس دیگر برنامه ای برای فروش فیزیکی ندارد
پیشتر کسپر روستد مدیرعامل شرکت آدیداس در گفتگویی با فایننشال تایمز بیان داشت که کمپانی آن در نظر داشته بزودی از فروشگاه های فیزیکی فاصله گرفته و به سمت فروشگاه های آنلاین حرکت کند. این بدان معناست که در سال های آینده فروشگاه های فیزیکی شرکت آلمانی جمع آوری شده و فروشگاه های آنلاین روی کار خواهد آمد.
این روزها فضای آنلاین طرفداران بیشتری داشته و افراد نتیجه بهتری از فروش آنلاین خواهند داشت و بیشتر ترجیح می دهند به شکل آنلاین و مجازی خرید خود را انجام دهند. آدیداس نیز با بررسی وضعیت تصمیم گرفته چنین برنامه ای را پیش روی خود قرار دهد.
روستد افزود در سال های آینده اگرچه تعداد فروشگاه های فیزیکی کم می شود اما آنها را پیشرفته تر خواهد کرد. این شرکت در نظر داشته فروش آنلاین ۱٫۶ میلیارد یورویی سال ۲۰۱۷ خود را به ۴ میلیارد یورو در سال ۲۰۲۰ تبدیل کند. دیگر برنامه آدیداس جهت موفقیت آنلاین استخدام ۲۰۰ کارمند بیشتر بوده تا به شکل دیجیتال پشتیبانی را داشته باشند. این شرکت بیش از ۲۵۰۰ فروشگاه رسمی داشته و بیش از ۱۳ هزار فروشگاه نیز تحت همکاری با آدیداس فعالیت می کنند.
به هر حال انتظار داریم بزودی بر تعداد این فروشگاه ها کاسته شود.