پیگیری سفارشات
برای پیگیری وضعیت سفارش خود، نیاز به کد مرجع سفارش دارید. این کد بعد از ثبت سفارش به شما پیامک/ایمیل خواهد شد و همچنین از بخش تاریخچه سفارشات در حساب کاربری، میتونید مشاهده کنید و سپس کدمرجع را در داخل کادر قسمت بالای همین صفحه وارد کنید
نکته: کد مرجع سفارش فقط برای وضعیت سفارش می باشد و ارتباطی به کدپیگیری مرسوله پستی ندارد
سفارش هایی که نوع ارسال آن پست پیشتاز و یا سفارشی انتخاب شده باشد و وضعیت آن «کد رهگیری اعلام شده» باشد می توانید کد 24 رقمی که در قسمت «کد رهگیری پستی» مشاهد و کپی کنید و لینک زیر را باز کنید و این کد را وارد کنید.
سفارش هایی که نوع ارسال آن تیپاکس انتخاب شده باشد و وضعیت آن «کد رهگیری اعلام شده» باشد می توانید کد مربوطه که در قسمت «کد رهگیری پستی» مشاهد و کپی کنید و لینک زیر را باز کنید و این کد را وارد کنید.