برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
دستکش دروازه بانی نایک ویپور گریپ Nike GK Vapor Grip 3 GS0347-803 دستکش دروازه بانی نایک ویپور گریپ Nike GK Vapor Grip 3 GS0347-803 دستکش دروازه بانی نایک ویپور گریپ Nike GK Vapor Grip 3 GS0347-803

دستکش دروازه بانی نایک ویپور گریپ Nike GK Vapor Grip 3 GS0347-803

کد کالا:
5896
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

دستکش نایک GK Vapor Grip 3

دستکش دروازه بانی GK Vapor Grip3 نایک به جدیدترین فناوری مجهز است که در بخش انگشت دست و شست ها موجب پوشش انگشت ها و کنترل توپ خواهد شد. با فناوری مورد اشاره دستکش Grip3 موجب چسپندگی و گیرایی بهتر کف دستکش می شود.

فناوری CUT - HYBRID فوم باکیفیت و نرمی را در انگشتان شست و کف دست قرار می دهد تا از پاره شدن جلوگیری کرده و افراد تماس دقیقی با توپ خواهند داشت. همچنین کنترل و دستگیری توپ نیز به شکل ساده و آسانی ممکن می شود.

  • استفاده از فومCUT - HYBRID در کف دستکش برای انعطاف پذیری و دستگیری بهتر توپ و واکنش بهتر در شرایط آب و هوایی مختلف که در نتیجه جذب توپ فوق العاده ای دارد.
  • بندهای ساخته شده با فناوری WRIST ENTRY برای کاربری آسان دستکش که لایه اصلی آن از پارچه است و رویه آن از نگهدارنده ای استفاده شده که بخوبی کش می آید وباعث فیت شدن دستکش به دست شما می شود.
  • ساختار منعطف و وزن سبک دستکش برای کاربری راحت و عملکرد بهتر دروازه بان

شرکت نایک این دستکش را برای حرفه ای ها طراحی کرده تا دروازه بان های قدرتمند هرآنچه را که از یک دستکش انتظار دارند نایک ویپور گریپ 3 یکجا در خود دارد و انتظارات را کاملا برطرف میکند.

 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

5896
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
NIKE
ویژه
آقایان
آرتیکل نامبر
GS0347-803
سال ساخت
2018
کشور صاحب برند
آمریکا
کاربرد دستکش
مخصوص چمن طبیعی
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه