برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
کفش فوتسال جوما تاپ فایو  Joma Topfive 803 کفش فوتسال جوما تاپ فایو  Joma Topfive 803 کفش فوتسال جوما تاپ فایو  Joma Topfive 803 کفش فوتسال جوما تاپ فایو  Joma Topfive 803

کفش فوتسال جوما تاپ فایو Joma Topfive 803

کد کالا:
8001
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتسال جوما تاپ فایو  Joma Topfive 803 یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین کفش های فوتسالی اسپانیایی به شمار می آید که بسیار با کیفیت می باشد و طراحی بی نظیر این کفش هر بازیکنی را به خود جذب می کند شرکت جوما از فناوری های زیادی در این کفش استفاده کرده که به راحتی پای بازیکن کمک می کند و یک انتخاب مناسب برای بازکنان سرعتی می باشد.

جوما رویه این کفش را طوری ساخته که بسیار سبک و انعطاف پذیر می باشد و در هنگام خم شدن یا کشش، پای بازیکن آسیبی نمی بیند. در قسمت فوقانی از فیبرتک با درج نایلون تشکیل داده است. و از دیگر فناوری که جوما به کار گرفته فناوری PROTECTION می باشد که در پشت کفش به کار رفته و از ضرباتی که به کفش وارد می شود مقام است.

از بهترین فناوری که جوما برای با کیفیت بودن این کفش به کار برده فناوری VTS است که باعث جریان هوا می شود و پای بازیکن را از تعرق و بوی بد حفظ می کند.

کفی کفش که در داخل قرار دارد و به صورت شکل پا طراحی شده از جنس EVA می باشد که یک فوم بسیار نرم است.زیره لاستیکی این کفش از فناوری ROTATION به کار رفته که به صورت اشکال هندسی می باشد و مانع از آسیب دیدن پای بازیکن در بازی می شود و باعث بهتر شدن عملکرد های بازیکن می شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

8001
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
JOMA
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
Topfive 803
کشور صاحب برند
اسپانیا
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه
خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند: