برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
کفش فوتسال جوما Joma Topflex 807 کفش فوتسال جوما Joma Topflex 807 کفش فوتسال جوما Joma Topflex 807 کفش فوتسال جوما Joma Topflex 807 video

کفش فوتسال جوما Joma Topflex 807

کد کالا:
8012
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتسال جوما Joma Topflex 807 یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین کفش های فوتسالی اسپانیایی به شمار می آید که بسیار با کیفیت می باشد و طراحی بی نظیر این کفش هر بازیکنی را به خود جذب می کند شرکت جوما از فناوری های زیادی در این کفش استفاده کرده که به راحتی پای بازیکن کمک می کند و یک انتخاب مناسب برای بازکنان سرعتی می باشد.

شرکت جوما در رویه کفش از جنس چرم به کار گرفته که  بسیار انعطاف پذیره و به راحتی پا کمک می کند و باعث فیت شدن پا می شود و شکل پای بازیکن را به خود می گیرد. در جلوی کفش شیارهایی موجود است که هنگام شوت زدن باعث کنترل بهتر توپ با پا می شود.از دیگر ویژگی هایی که می توان نام ببریم 360 درجه بودن است که یک حالت آناتومی ایجاد کرده که کفش کاملا با پا فیت می شوند به صورتی که پا را قفل می کند و هیچ فضای خالی موجود نیست و مانع از لغزندگی و آسیب دیدگی پا در کفش می شود.

در قسمت لایه میانی زیره  که یک فوم بسیار نرم می باشد طراحی شده و از انعطاف پذیری بالایی برخودار است که ضربات ناگهانی که از فشار پا به زمین برخورد می کند را کاهش می دهد و اجازه نمی دهد که پا آسیب ببیند.

زیره کفش از جنس لاستیک  بسیار نرم و منعطفی ساخته شده که هنگام دویدن بازیکن یک حالت چسبندگی بین کفش با زمین بازی ایجاد می کند و مانع از سر خوردن پای بازیکن می شود.

این کفش از رنگ های قرمز و مشکی می باشد و بسیار زیبا است و هم اکنون در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

8012
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
JOMA
مجموعه
TopFlex
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
Topflex 807
کشور صاحب برند
اسپانیا
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه