برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش بسکتبال آندر آرمور Under Armour Curry 6 Black Orange

کد کالا:
11088
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش بسکتبال کفش بسکتبال آندر آرمور Under Armour Curry 6 Black Orange یکی از بهترین و با کیفیت ترین کفش های بسکتبالی برند آندر آرمور می باشد که با ظاهری بسیار زیبا و کیفیت خیلی عالی در فروشگاه آل اسپرت عرضه می شود ، ورزش بسکتبال یک ورزش قدرتی می باشد و بیشترین فشار روی قسمت استخوان ها و مچ پا می شود و بازیکن باید سعی داشته باشد یک کفش متناسب با موقعیت خود در زمین بازی انتخاب کند تا پاهای بازیکن دچار آسیب دیدگی نشود . در ورزش بسکتبال انتخاب یک جفت کفش مناسب خیلی اهمیت دارد و باعث کنترل بهتر و داشتن تعادل کمک چشم گیری میکند. ورزش های بسکتبال در میان کفش های دیگر از محبوب ترین ورزش های دنیاست و باید در انتخاب کفش دقت زیادی کرد.

رویه کفش های بسکتبال بسیار منعطف می باشد و به سبکی کفش هم کمک می کند و مانع از خستگی پای بازیکن می شود اکثر کفش های بسکتبالی طوری طراحی شده اند جنس رویه از مواد مصنوعی تشکیل شده که به سبکی و منعطف بودن کفش کمک چشم کیری می کند و بازیکن قبل از انتخاب رویه  کفش که وزن بسیار سبکی دارد که علاوه بر انعطاف پذیری بودن یک حالت آناتومی به پا می دهد که پا در کفش فیت می شود و یک حس راحتی به پا دست می دهد. در قسمت ساق کفش طوری طراحی شده که از مچ پای بازیکن محافظت می کند و مانع آسیب دیدن قوزک پا در هنگام ضربات ناگهانی می شود.

در قسمت لایه میانی زیره از یک بالشتک بسیار نرم به کار رفته که باعث کاهش ضربات شدید هنگام برخورد پا به زمین می آسیب دیدن و خستگی پا جلوگیری می کند.زیره کفش از جنس TPU است که مانع از ساییدگی کفش می شود و یک حالت چسبندگی بین کفش با زمین ایجاد می کند که مانع از سر خوردن بازیکن در زمین بازی می شود.

این کفش در طرح و رنگ های مختلفی با بهترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

11088
کیفیت
مشابه اصل (های کپی)
برند
UNDER ARMOUR
ویژه
آقایان
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه