برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتبال آدیداس کوپا Adidas Copa Gloro 19.2 f35488

کد کالا:
13974
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتبال آدیداس کوپا  Adidas Copa Gloro 19.2 f35488

یکی از با کیفیت ترین کفش های برند آدیداس می باشد.
و این کفش برای بازیکنان حرفه ای با فناوری های بسیاری طراحی شده که بتواند یک بازی خوبی را به نمایش بگذارند. این کفش از رنگ های بسیاری طراحی شده که به جذابیت کفش کمک می کند؛ بسیار سبک می باشد و به راحتی پای بازیکن کمک می کند.یک انتخاب مناسب برای بازیکنانی می باشد که می خواهند طی یک بازی از سرعت و قدرت خود استفاده کنند.

رویه این کفش از چرم رویه چرم پریمیوم که از فناوری Fusionskin بسیار منعطف می باشد تا بازیکن بهترین کنترل را روی توپ داشته باشد و یک حالت آناتومی ایجاد می کند که کفش کاملا با پای بازیکن فیت می شود و یک حالت پای بازیکن را به خود می گیرد و قفل 360 درجه انجام می شود که این امر موجب می شود هیچ فضای خالی در کفش وجود نداشته باشد و پا در هنگام بازی در کفش لیز نخورد .

لایه میانی زیره از فناوری X Ray استفاده شده که یک فوم با کیفیت است و در هنگام بازی فشاری که بازیکن از پا در برخورد به زمین ایجاد می کند را کاهش می دهد و از آسیب دیدن پای بازیکن جلوگیری می کند.

همچنین طراحی مخروطی شکل استوک های این کفش به استحکام بازیکن کمک ویژه ای می کند و مناسب بازی در زمین چمن طبیعی میباشد
.

این کفش اورجینال می باشد و در رنگبندی مختلفی می باشد و بسیار با دوام است و هم اکنون با بهترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

13974
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
ADIDAS
مجموعه
Copa
ویژه
آقایان
نوع کفش
بدون ساق
آرتیکل نامبر
f35488
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه