برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
گرمکن شلوار منچستریونایتد قرمز Manchester United Training Tracksuit 2019-20 گرمکن شلوار منچستریونایتد قرمز Manchester United Training Tracksuit 2019-20 گرمکن شلوار منچستریونایتد قرمز Manchester United Training Tracksuit 2019-20

گرمکن شلوار منچستریونایتد قرمز Manchester United Training Tracksuit 2019-20

کد کالا:
7835
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

پوشاکی که برای انجام فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌شوند، نیاز به داشتن ویژگی‌هایی دارند، تا به ما کمک کنند از کارآیی بیشتری در زمان انجام تمرینات ورزشی برخوردار شویم. ست گرمکن شلوار منچستریونایتد قرمز 20-19 در فروشگاه آل اسپرت به شما کمک خواهد کرد تا از راحتی بیشتری در زمان انجام فعالیت‌های ورزشی بهره‌مند شوید. این ست های گرمکن و شلوار دارای پارچه‌ای تهیه شده از الیاف پلی‌استر می‌باشد. استفاده از پلی‌استر در پارچه این شلوار علاوه بر افزایش هواخوری آن، امکان تمرین و فعالیت روزانه راحت را به شما می دهد و از انعطاف پذیری بیشتری در حین انجام تمرینات ورزشی برخوردار است.

دمپای زیپی این شلوار قابلیت تغییر اندازه، قطر دمپا، را دارد تا اگر شما نیاز داشتید که از آزادی بیشتری در ناحیه مچ پا برخوردار شوید، با باز کردن زیپ دمپا، از امکان تغییر اندازه دمپا برخوردار شوید. جیب های زیپ دار آن امکان جابجایی امن وسایل همراه هنگام تمرین را فراهم می آورد. جنس این محصول از پلی استر می باشد و قابلیت خنک کنندگی بدن در هنگام تمرین را دارا می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

7835
کیفیت
مشابه اصل (های کپی)
برند
ADIDAS
ویژه
آقایان
نوع زیپ
تمام زیپ
کشور سازنده
تایلند
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه