برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کتانی رانینگ زنانه اسکیچرز Skechers 12985-NVlB

کد کالا:
10948
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کتانی رانینگ زنانه  اسکیچرز Skechers 12985-NVlB از معروف ترین و بهترین برند در زمینه پیاده روی می باشد و ظاهری بسیار زیبا دارد و در طرح ها و رنگبندی زیادی طراحی شده که طرفداران خاص خود را دارد و یک کفش بسیار سبک و نرم می باشد که برای مسافت های طولانی مدت مناسب است مانع از خستگی و آسیب دیدن پا می شود و یک حس راحتی به فرد می دهد. شرکت اسکیچرز سعی داشته از فناوی و تکنولوژی هایی در این کفش استفاده کند که باعث دوام بیشتر و کیفیت بالای این کفش می شود. این کفش هم از نظر رویه و هم از نظر زیره انعطاف پذیر می باشد که مانع از درد و آسیب دیدن عضلات پا شود.

از ویژگی های که در این کفش می توان به آن اشاره کرد رویه ای از مواد مصنوعی  با کیفیت بالا طراحی شده  و از یک پارچه مشبک بافتنی استفاده شده بسیار سبک و انعطاف پذیری می باشد که باعث جریان هوا می شود همین امر مانع از تعرق پا هنگام پیاده روی می شود چون در هنگام پیاده روی یا دویدن حرارت بدن بالا رفته و پا در کفش عرق می کند و بوی بدی را ایجاد می کند و از بیماری های قارچی هم جلوگیری می کند. در قسمت آستر کفش از پارچه ای نرم استفاده شده که پای فرد در کفش اذیت نشود و احساس راحتی کند.

در لایه میانی زیره از یک فناوری به نامMemory Foam به کار رفته که بسیار نرم می باشد و در هنگام دویدن یا راه رفتن ضربات شدیدی را که از پا به زمین بر خورد می کند را کاهش می دهد و یک حس راحتی به پا می دهد. زیره کفش دوخت می باشد  که به انعطاف پذیری و سبک بودن کفش کمک می کند و مانع از خستگی پا می شود. و از ساییدگی و خرابی کفش در شرایط سخت جلوگیری می کند.

این کفش اسکیچرز مخصوص پیاده روی می باشد و بسیار ساده و از رنگ های جذاب طراحی شده و هم اکنون با نازلترین قیمت در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10948
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
SKECHERS
ویژه
بانوان
آرتیکل نامبر
12985-NVlB
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه