برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کفش فوتسال پوما Puma Future 43 It 105686-01

کد کالا:
10695
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کفش فوتسال پوما Puma Future 43 It 105686-01 یکی از جدیدترین کفش های Future می باشد این کفش از بروزترین و با کیفیت ترین کفش های پوما در رنگ های متنوع و با قیمتی مناسب می باشد که یک انتخاب مناسب یرای بازیکن های حرفه ای می باشد.

این کفش ساختار کش بافت گونه ای دارد و این مدل از فناوری EVOKNIT بهره می گیرد که به خوبی با پا فیت می شود قسمت جلوی کفش به شکلی طراحی شده تا کنترل و مهار توپ به خوبی صورت بگیرد و از دیگر فناوری که در این کفش به کار رفته فناوری NITFIT می باشد که موجب تناسب پا با کفش افزایش می دهد و ارگونومی بالایی را می توان حس کرد.

این کفش از پوشش نرم و انعطاف پذیری برخوردار می باشد که بازیکن در هنگام بازی احساس راحتی می کند از دیگر ویژگی های خیلی جالب که این کفش دارد سوراخ های متعددی هستند که در رویه کفش قرار دارند که بازیکن به راحتی می تواند بند کفش را در هر سوراخی رد کنند.در رویه این کفش برجستگی هایی وجود دارد که باعث کنترل بهتر توپ با پا می شود.

این کفش از رنگ های نارنجی و خاکستری طراحی شده که آرم پوما به رنگ نارنجی درکنار و چپ و راست کفش طراحی شده است و هم اکنون در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

10695
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
PUMA
مجموعه
Future
ویژه
آقایان
نوع کفش
ساقدار
آرتیکل نامبر
105686-01
نوع پا
پنجه پهن
پرسش و پاسخ (3)

دیدگاه کاربران

متوسط امتیاز مشتریان

4.4

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1399/08/28

سلام لطفا کفشای پوما بیشتر موجود کنید مدلای زیبایی داره

پاسخ پشتیبان : سلام دسترسی به کفش های پوما سخته و مشتری های خاص داره بعض مدلها داریم و سعی می کنیم مدلهای جدید موجود کنیم
4.7
1399/08/21

سلام رویه کفش چرم هستش؟؟؟

پاسخ پشتیبان : سلام جنس رویه این کفش چرم نیست و از الیاف مصنوعی ساخته شده که باعث گردش هوای بهتر و وزن کمتر میشه موفق و پیروز باشید
4.7
1399/08/19

سلام
این کفش برای پای پنجه پهن مناسبه؟
من پام نسبتا پهنه
تشکر

پاسخ پشتیبان : سلام وقت بخیر بله برای پای پهن مناسبه
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه