برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

کتانی رانینگ زنانه پوما Puma Speed 100 R Ignite 188527-01

کد کالا:
11051
برند:
اشتراک گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

کپی لینک
ناموجود
با پیامک به من خبر بده
توضیحات

نقد و بررسی

کتانی رانینگ زنانه پوما Puma Speed 100 R Ignite 188527-01 این کفش اورجینال می باشد و توسط برند پوما تولید شده و یک انتخاب مناسب برای پیاده روی است و هنگام پیاده روی با مسافت های طولانی یک جفت کفش که مناسب پا باشد لازم است که هم از نظر رویه و هم از نظر زیره انعطاف پذیر باشد که مانع از درد و آسیب دیدن عضلات پا شود. و یک کفش با کیفیت و با دوام است که طرفدارای زیادی دارد. افرادی که علاوه  بر زیبایی؛  کیفیت و دوام کفش برایشان مهم است و هم کفشی میخواهند که در هنگام پیاده روی یا دویدن پاهایشان آسیب نبیند و راحت باشند این کفش بهترین مدل از کفش های برند پوما می باشد و بسیار سبک و نرم و قابل انعطاف است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که درباره این کفش می توان گفت رویه خیلی سبک این کفش است که از یک لایه مش استفاده شده و دارای منافذ ریزی در رویه و اطراف کفش موجود می باشد که باعث جریان هوا در کفش در هنگام پیاده روی می شود و از بیماری های قارچی و بوی بد و تعرق پا جلوگیری می کند.

دارای کف میانی EVA در زیر کفش می باشد که حالت فوم نرمی دارد و در هنگام پیاده روی پا خسته نمی شود و باعث کاهش ضرباتی که پا در برخورد به زمین اصابت می کند را کاهش می دهد. زیره کفش از جنس لاستیک است که شرکت ریبوک با این طراحی که انجام داده عمر کفش را بالا برده و این فناوری مانع از ساییدگی می شود. 

این کفش بسیار ساده راحت و با دوام است و هم اکنون با قیمت مناسب در فروشگاه آل اسپرت موجود می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات محصول

11051
کیفیت
اصل (اورجینال)
برند
PUMA
ویژه
بانوان
آرتیکل نامبر
188527-01
پرسش و پاسخ (0)

دیدگاه کاربران

برچسب ها
شرایط تعویض
  • نام : شرایط بازگشت 7 روزه
  • توضیحات

    شما می توانید برای تعویض سایز از گارانتی تا 7 روز پس از تحویل استفاده کنید و در صورتی که از این مهلت گذشته باشد امکان استفاده از این گارانتی نیست
    کالا ها طبق قوانین نباید استفاده شده باشند و در بسته بندی اصلی و در صورتی که لوازم جانبی داشته باشد باید همراه کالا بازگردانده شود.

  • برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

کالاهای مشابه